هاست پرسرعت
خودرو

تست سرعت و شتاب بی ام و M8 با ۸۰۰ اسب بخار قدرت در اتوبان

تست سرعت و شتاب بی ام و M8 با ۸۰۰ اسب بخار قدرت در اتوبان

بی ام و M8 یکی از جذاب‌ترین محصولات این خودروساز آلمانی در سال‌های اخیر به شمار می‌رود اما برخی نقاط ضعف نیز در آن دیده می‌شود. M8 قیمت بالایی دارد و کابین آن به اندازه مبلغی که بی‌ام‌و می‌طلبد خاص نیست. همچنین هیجان رانندگی زیادی در این خودرو وجود ندارد اما در مقابل این موارد باید به بعضی ویژگی‌های خوب نیز اشاره کنیم.

تست سرعت و شتاب بی ام و M8 با ۸۰۰ اسب بخار قدرت در اتوبان

M8 ظاهر بسیار جذابی داشته و به‌طور سورپرایز کننده‌ای راحت و سریع است؛ و این ویژگی‌ها برای مدل استوک ذکر شده و اگر شما قدرت ۶۱۷ اسب بخاری این خودرو را به ۸۰۰ اسب بخار برسانید چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ برای فهمیدن این موضوع شما را به تماشای ویدئوی پیش رو تماشا می‌کنیم. در ویدئوی جدید کانال یوتیوب AutoTopNL شما می‌توانید تست سرعت و شتاب بی‌ام‌و M8 با ۸۰۰ اسب بخار قدرت را در اتوبان تماشا کنید. راننده این خودرو در تلاش است تا به حداکثر سرعت این کوسه باواریایی برسد.

شتاب گیری نسخه استاندارد این خودرو در حالت‌های تخت گاز واقعاً گیراست و زمانی که قدرت را به ۸۰۰ اسب بخار برسانید همه‌چیز وارد سطح جدیدی خواهد شد؛ اما به نظر شما این قدرت عظیم تا چند M8 را تغییر داده است؟ آیا خودرو می‌تواند چنین قدرتی را هندل کند یا اینکه از عهده آن برنخواهد آمد؟ اگرچه پاسخ کامل این پرسش در ویدئو وجود دارد اما در همان نظر اول نیز به نظر می‌رسد این خودرو عملکرد احساس‌برانگیزی دارد. راننده به حدی سریع حرکت می‌کند که خودروهای کناری اصلاً به چشم نمی‌آیند. راننده بی‌ام‌و M8 تیون شده توانسته به سرعت ۲۹۸ کیلومتر در ساعت برسد که قطعاً رقم بالایی است اما شکی وجود ندارد این خودرو توانایی عبور از سرعت ۳۲۰ کیلومتر در ساعت را نیز دارد. جدای از قدرت و پرفورمنس قابل‌توجه، برخی بهبودهای بصری نیز وجود دارند. در داخل کابین نیز مواردی همچون غربیلک فرمان جدید با نمایشگر کوچک روی آن دیده می‌شوند که اگرچه برای مدتی کوتاه جذاب به نظر خواهد آمد اما به احتمال زیاد پس از گذشت چند هفته از چشم خواهد افتاد.

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا