هاست پرسرعت
بازی

تهیه‌کننده فیلم Pirates of the Caribbean 6 از پیشرفت تولید این فیلم خبر داد

تهیه‌کننده فیلم Pirates of the Caribbean 6 از پیشرفت تولید این فیلم خبر داد

تهیه‌کننده فیلم Pirates of the Caribbean 6 در جدیدترین مصاحبه خود در مورد پیشرفت توسعه این اثر صحبت کرده است.

تهیه‌کننده جری بروکهایمر (Jerry Bruckheimer) در جدیدترین مصاحبه خود تولید فیلم دزدان دریایی کارائیب ۶ (Pirates of the Caribbean 6) را تایید کرده است. او که در مصاحبه خود در مورد موفقیت فیلم تاپ گان: ماوریک (Top Gun: Maverick) صحبت می‌کرده، اظهار داشته که تولید فیلم «دزدان دریایی کارائیب ۶» همچنان در جریان است.

او آشکار کرده که نویسنده برجسته و کهنه‌کار تد الیوت (Ted Elliott) در حال نگارش فیلم‌نامه فیلم «دزدان دریایی کارائیب ۶» است. این نویسنده سابقه کار در فیلم علاء‌الدین (Aladdin) و همچنین انیمیشن شرک (Shrek) را در کارنامه خود دارد. او همچنین به همراه تری روسیو (Terry Rossio) فیلم‎‌نامه چهار فیلم ابتدایی مجموعه «دزدان دریایی کارائیب» را نوشته است.

جری بروکهایمر در مصاحبه خود گفته:

من بسیار هیجان زده‌ام. در حال حاضر در حال توسعه فیلم «دزدان دریایی کارائیب ۶» هستیم که فوق‌العاده به نظر می‌رسد. ما همچنان در حال نگارش فیلم‌نامه فیلم هستیم که مسئولیت آن را یکی از نویسندگان اصلی این فرنچایز یعنی تد الیوت در دست دارد. سابقه او در این فرنچایز سبب می‌شود تا او بتواند این اثر تازه را نیز به بهترین شکل ممکن شکل بدهد.

تبلیغات

جری بروکهایمر چندی پیش نیز تایید کرده بود که دو فیلم از فرنچایز «دزدان دریایی کارائیب» در حال توسعه است. یکی از این فیلم‌ها با حضور مارگو رابی (Margot Robbie) است که نوشتن فیلم‌نامه آن را کریستینا هادسون (Christina Hodson) در دست دارد. فیلم دیگر نیز بدون مارگو رابی و به نویسندگی تد الیوت است.

از آنجا که جانی دپ (Johnny Depp) در فیلم «دزدان دریایی کارائیب ۶» حضور نخواهد داشت، این احتمال وجود دارد که این فیلم با بازی مارگو رابی در نقش اصلی باشد. با این حال، هنوز این موضوع مشخص نشده است. باید منتظر ماند و دید که سازندگان چگونه عدم حضور جک اسپارو را در این فیلم تازه توجیه خواهند کرد.

در حال حاضر تاریخ اکران فیلم «دزدان دریایی کارائیب ۶» اعلام نشده است.

منبع: movieweb

AlborzFlochamiklov77KHEDER_Pro_GamerDARKSIRENABDVDAhmad_TREmad-Martian❾❻︵✎﹏ȏṃıԀHerfeiyآگان تارگارین(در حال رقص با اژدهایان)Redeysامیر گیمرAlbertPorfosorGhost of spartameysambBlackCityتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)IRGC

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا