هاست پرسرعت
خودرو

توسعه برند فونیکس در سال ۱۴۰۲ با عرضه اولین محصول سبز چری در ایران

توسعه برند فونیکس در سال ۱۴۰۲ با عرضه اولین محصول سبز چری در ایران

در آخرین گردهمایی فونیکس در سال ۱۴۰۱، مدیران این شرکت از برنامه‌های برند خود در سال ۱۴۰۲ پرده برداشتند.  فونیکس به عنوان شاخه لوکس مدیران خودرو شناخته شده و در حال حاضر ۵ خودروی آریزو ۶ پرو، تیگو ۷ پرو، FX، تیگو ۸ پرو و پرو مکس را در سبد محصولات خود دارد.

به گزارش gsxr، حامد رحمانی مدیر بازاریابی برند فونیکس با اشاره به عملکرد شرکت در سال جاری از برنامه مهم فونیکس برای حرکت به سمت عرضه خودروهای سبز در سال آینده خبر داد.

توسعه برند فونیکس در سال ۱۴۰۲ با عرضه اولین محصول سبز چری در ایران

۴ خودروی جدید FX دو دیفرانسیل و هیبریدی، تیگو ۸ پرو پلاگین هیبریدی و تیگو ۷ پرو مکس محصولات آتی فونیکس در سال ۱۴۰۲ خواهند بود.

 

خودروهای فونیکس FX و تیگو ۸ پرو به عنوان جدیدترین محصولات فونیکس در بازار کشور قرار است تا در سال آینده با اعمال تغییراتی در بحث پیشرانه بصورت پلاگین هیبریدی وارد جاده‌های ایران شوند.

توسعه برند فونیکس در سال ۱۴۰۲ با عرضه اولین محصول سبز چری در ایران

خودروی پلاگین هیبریدی که با حروف مخفف PHEV نیز شناخته می‌شود یک پله به سمت الکتریکی سازی کامل است. این خودروها معمولاً در حالت تمام الکتریکی شعاع حرکتی بین ۲۰ تا ۷۰ کیلومتر دارند. زمانی که باتری خالی شود این خودروها همانند نمونه‌های هیبریدی مرسوم (نوع موازی) عمل خواهند کرد و بی‌وقفه بین پیشرانه بنزینی و الکتریکی تقسیم وظیفه صورت خواهد گرفت.

فونیکس تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید…سریعترین شاسی بلند صفر کیلومتر بازار!

فونیکس تیگو ۸ پرو پلاگین هیبریدی به‌عنوان پرچم‌دار محصولات فونیکس در سال آینده از یک باتری ۱۹.۷ کیلووات ساعتی و دو موتور برقی ۷۵ و ۹۵ اسبی استفاده می‌کند که با احتساب قوای موتور ۱.۵ لیتری توربوی آن در مجموع خروجی قابل توجه ۳۱۷ اسب بخار را در اختیار راننده قرار می‌دهد. طبق مشخصات اعلامی، این خودرو می‌تواند سرعت صفر تا صد کیلومتر را در محدوده ۵ تا ۶ ثانیه طی کند!

همچنین بخوانید: مشخصات و ویژگی‌های تیگو ۷ پرو مکس

میانگین امتیازات ۴ از ۵

از مجموع ۱۳ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا