هاست پرسرعت
امنيت

توضیحات توییتر درباره افشای اطلاعات کاربران و باگ این پلتفرم

توضیحات توییتر درباره افشای اطلاعات کاربران و باگ این پلتفرم

توییتر اعلام کرد هک ۵.۴ میلیون حساب با استفاده از باگی انجام شده که اوایل سال میلادی گذشته شناسایی و ترمیم شده بود و در طول تابستان افشا شده بود.

به گزارش gsxr از ایسنا، در پست وبلاگ توییتر آمده است: حدود ۶۰۰ میلیون اطلاعات کاربری دیگر، نمی تواند ارتباطی به واقعه گزارش شده قبلی یا هیچ واقعه جدیدی داشته باشد.

هیچ شواهدی از این که اطلاعات به فروش گذاشته شده در اینترنت با بهره برداری از آسیب پذیری سیستمهای توییتر به دست آمده اند، وجود ندارد. این اطلاعات احتمالا مجموعه ای از اطلاعاتی است که پیش از این، از طریق منابع مختلف در اینترنت قابل دسترس شده بود.

این شرکت شبکه اجتماعی در اوت گذشته به کاربرانش اعلام کرده بود یک آسیب پذیری در سیستم توییتر، حسابهای کاربران را با دادن نشانی ایمیل یا شماره تلفن آنها در معرض مشاهده قرار می دهد. توییتر از طریق یک برنامه جایزه باگ، آسیب پذیری مذکور را شناسایی کرده بود.

بر اساس گزارش رویترز، گزارشهای رسانه ای در دسامبر مدعی شدند که فردی توانسته است به بیش از ۴۰۰ میلیون نشانی ایمیل و شماره تلفن کاربران توییتر دسترسی پیدا کند و این اطلاعات با بهره برداری از یک آسیب پذیری که در ژانویه سال ۲۰۲۲ شناسایی شده بود، به دست آمده است.

حتما بخوانید : ChatGPT؛ هدف بزرگ هکرها

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا