هاست پرسرعت
خودرو

تولید و عرضه دوج دورانگو هلکت در سال ۲۰۲۴ هم ادامه خواهد یافت

تولید و عرضه دوج دورانگو هلکت در سال ۲۰۲۴ هم ادامه خواهد یافت

دوج رسماً اعلام کرده است که عرضهٔ دورانگو هلکت با پیشرانهٔ سوپرشارژ ۷۱۰ اسب بخاری در سال ۲۰۲۴ همچنان ادامه خواهد داشت.

درست زمانی که فکر می‌کردیم دوران موتور هلکت به پایان رسیده، دوج خبر از ادامهٔ عرصهٔ دورانگو هلکت در سال ۲۰۲۴ داده است. این شاسی‌بلند عضلانی ابتدا به‌عنوان نسخه‌ای تولید محدود فقط برای مدل ۲۰۲۱ ارائه شد اما در مدل ۲۰۲۳ بازگشت و اکنون برای یک سال دیگر تولید خواهد شد. بااین‌حال، دورانگو مدل ۲۰۲۴ هیچ تغییری نسبت به نمونه‌ای که در سال ۲۰۲۱ ارائه شد نخواهد داشت. این یعنی زیر کاپوت همچنان شاهد همان نیروگاه ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ هستیم که ۷۱۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

تولید و عرضه دوج دورانگو هلکت در سال ۲۰۲۴ هم ادامه خواهد یافت

این در حالی است که دوج به‌زودی به ارائهٔ این موتور در مدل‌های چارجر، چلنجر و رم TRX پایان خواهد داد. تولید چارجر و چلنجر هلکت در پایان امسال خاتمه خواهد یافت و TRX هم پس از تولید ۴ هزار دستگاه نسخهٔ فاینال ادیشن خط تولید را ترک خواهد کرد. دوج اما فعلاً قیمت دورانگو هلکت مدل ۲۰۲۴ را اعلام نکرده است. قیمت این خودرو در مدل ۲۰۲۳ از ۹۳,۶۰۵ دلار آغاز می‌شود و نهایتاً به ۱۰۴,۸۱۰ دلار می‌رسد. علاوه بر هلکت، عرضهٔ دورانگو SRT 392 با موتور ۶.۴ لیتری V8 نیز در سال ۲۰۲۴ همچنان ادامه خواهد یافت. این مدل هم مثل قبل ۴۷۵ اسب بخار قدرت خواهد داشت.

تولید و عرضه دوج دورانگو هلکت در سال ۲۰۲۴ هم ادامه خواهد یافت

دورانگو RT هم با پیشرانهٔ ۵.۷ لیتری V8 همی به فروش می‌رسد که ۳۶۰ اسب بخار قدرت دارد درحالی‌که موتور پایه همچنان همان ۳.۶ لیتری V6 پنتااستار با ۲۹۵ اسب بخار قدرت خواهد بود. در بخش تجهیزات، به گفتهٔ دوج حالا تمام تیپ‌ها به‌صورت استاندارد از سیستم پایش نقاط کور بهره‌مند خواهند بود درحالیکه پکیجی بنام Tow N Go هم برای تیپ‌های بالایی قابل سفارش خواهد بود که ظرفیت یدک کشی را به ۳۹۵۰ کیلوگرم می‌رساند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱۷ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا