هاست پرسرعت
بازی

تیزری از اولین بسته الحاقی Dying Light 2 منتشر شد؛ رونمایی کامل در گیمزکام

تیزری از اولین بسته الحاقی Dying Light 2 منتشر شد؛ رونمایی کامل در گیمزکام

جف کیلی (Geoff Keighley) با انتشار توییتی اعلام کرد که اولین بسته الحاقی بازی Dying Light 2 با عنوان Bloody Ties در افتتاحیه مراسم Gamescom حضور خواهد داشت.

شرکت تکلند (Techland) مدتی پیش اعلام نمود که اولین بسته گسترش‌دهنده‌ی بازی Dying Light 2: Stay Human در ماه سپتامبر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. در فاصله‌ی حدود یک ماه تا انتشار این بسته الحاقی، قرار است در هفته‌ی آینده تریلر معرفی آن در رویداد افتتاحیه Gamescom 2022 نمایش داده شود.

اطلاعات اولیه‌ی فاش شده در اوایل سال جاری میلادی حاکی از آن بود که اولین بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی Dying Light 2 به صورت داستان محور و مضمون آن گلادیاتوری خواهد بود. همچنین تکلند پیش‌تر اشاره کرده بود که این بسته گسترش‌دهنده در کنار اتفاقات بازی اصلی جریان خواهد داشت و از Villedor، همان جایی که اتفاقات بازی اصلی در آن رخ می‌دهد، دور نخواهد شد.

تبلیغات

مراسم افتتاحیه Gamescom در تاریخ 1 شهریور (23 آگوست) به صورت حضوری در شهر کلن آلمان برگزار خواهد شد. به گفته‌ی جف کیلی، این رویداد حدود دو ساعت به طول خواهد انجامید و سورپرایزهای جالبی را به نمایش خواهد گذاشت. تاکنون حضور بازی‌هایی مانند Hogwarts Legacy، Sonic Frontiers، The Callisto Protocol و High on Life در این مراسم تایید شده است.

بازی Dying Light 2 در حال حاضر روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس‌ باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. تیزر منتشر شده از بسته الحاقی Bloody Ties را می‌توانید در قسمت زیر مشاهده کنید.

Ali G_Hعلی77Dr.PyroPorfosor1100Sky ManSquatlatex2meysambامیر گیمرKRATOSEFAN1

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا