هاست پرسرعت
بازی

تیزر جدید سریال Ahsoka منتشر شد

تیزر جدید سریال Ahsoka منتشر شد

در تازه‌ترین تیزر منتشر شده از سریال مورد انتظار Ahsoka شاهد حضور شخصیت‌های گوناگونی از دنیای جنگ ستارگان هستیم.

تبلیغات

در دوره و زمانه‌ای که کمپانی دیزنی در ارائه محصولات مرتبط با دنیای سینمایی مارول، بسیار ناامید کننده ظاهر شده است، مخاطبین سرویس دیزنی پلاس تمام توجهشان به سمت مجموعه تلویزیونی جدیدی از فرنچایز جنگ ستارگان تحت عنوان Ahsoka (آسوکا) معطوف شده است. سریالی که یکی از شخصیت‌های محبوب این فرنچایز را در غالب اثری لایو اکشن به تصویر کشیده است.

شخصیت پرطرفدار آسوکا برای نخستین‌بار در سریال انیمیشنی جنگ‌های کلون به مخاطبین معرفی شد و سپس در فصل دوم سریال مندلورین شاهد حضور نسخه لایو اکشن وی با هنرنمایی رزاریو داوسون بودیم. حال به لطف سریال اختصاصی Ahsoka می‌توانیم وقایعی مفصل را با حضور وی در دنیای جنگ ستارگان مشاهده نماییم.

با توجه به این که زمان چندانی به پخش این سریال تلویزیونی باقی نمانده، کمپانی دیزنی تیزر جدیدی از آن را منتشر کرده که در ادامه می‌توانید به مشاهده آن بپردازید.

دانلود تیزر

مجموعه تلویزیونی Ahsoka که توسط جان فاورو و دیو فیلونی تهیه شده و از بازیگرانی همچون هایدن کریستنسن، ایوانا ساخنو و مری الیزابت وینستد بهره می‌برد، در تاریخ ۲۳ اوت (۱ شهریور) از طریق سرویس دیزنی‌پلاس پخش خود را آغاز خواهد کرد.

منبع: کولایدر

تبلیغات
D.r FORDv-alkalineLone wolfNahmeysambCameraManunitedSina7294saman

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا