هاست پرسرعت
بازی

تیزر ریبوت فیلم Hellraiser

تیزر ریبوت فیلم Hellraiser

تیزری برای ریبوت فیلم Hellraiser توسط سرویس آنلاین هولو منتشر شده که شخصیت پین‌هِد را نشان می‌دهد.

سرویس آنلاین هولو ریبوتی تازه برای مجموعه فیلم‌های برپاخیزان جهنم یا هِل‌ریزر (Hellraiser) ساخته است و به تازگی نیز تیزری برای این فیلم جدید منتشر کرده است. این تیزر کوتاه و خوفناک به نظر می‌رسد و شخصیت کشیش جهنم یا پین‌هد را با بازی جیمی کلیتون (Jamie Clayton) نشان می‌دهد. این تیزر را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

در سال‌های گذشته فیلم‌های بسیار زیادی در مجموعه فیلم‌های «هل‌ریزر» ساخته شده است اما این ریبوت تازه تفاوتی با دیگر آثار دارد چراکه کلایو بارکر (Clive Barker) را به این فرنچایز بازگردانده است. او رمان اصلی «هل‌ریزر» را نوشته است، رمانی که الهام‌بخش فیلمی به همین نام در سال ۱۹۸۷ میلادی بود. خود او کارگردانی این فیلم را در دست داشته بود.

با این حال، کلایو بارکر از زمان تهیه‌کنندگی چهارمین فیلم مجموعه «هل‌ریزر» هیچ دخالتی در این مجموعه نداشته است و حالا در این فیلم تازه وظیفه تهیه‌کنندگی را برعهده دارد. بنابر گزارش‌ها، دیوید بروکنر (David Bruckner) روی صندلی کارگردانی این فیلم نشسته است و فیلم‌نامه فیلم را نیز بن کالینز (Ben Collins) و لوک پیوتروسکی (Luke Piotrowski) قلم زده‌اند.

تبلیغات
دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

در فیلم جدید «هل‌ریزر» جیمی کلیتون نقش شخصیت اصلی داستانی یعنی پین‌هد را بازی خواهد کرد. در کنار او نیز بازیگران دیگری حضور دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به اودسا آزیون (Odessa A’zion)، آدام فیسون (Adam Faison) و درو استارکی (Drew Starkey) اشاره کرد.

سرویس آنلاین هولو به دنبال موفقیت فیلم شکار (Prey) که پیش‌درآمدی برای مجموعه غارتگر (Predator) بود، امیدوار است که بتواند با این فیلم تازه از مجموعه «هل‌ریزر» نیز به موفقیت برسد و بار دیگر نیز این فرنچایز ترسناک را در بین مخاطبان به محبوبیت برساند. فیلم «هل‌ریزر» برای پخش در تاریخ ۷ اکتبر سال ۲۰۲۲ میلادی (جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱) در سرویس آنلاین هولو برنامه‌ریزی شده است.

منبع: movieweb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا