هاست پرسرعت
خودرو

ثبت‌ نام ایران خودرو تا ساعت ۱۳ تمدید شد؛ قرعه کشی خودروهای وارداتی ساعت ۱۴

ثبت‌ نام ایران خودرو تا ساعت ۱۳ تمدید شد؛ قرعه کشی خودروهای وارداتی ساعت ۱۴

صرفا متقاضیانی که تا ساعت ۱۴ روز شنبه ۲۰ اسفندماه برای افتتاح حساب اقدام کرده‌اند، امکان ثبت نام ایران خودرو تا ساعت ۱۳ امروز را خواهند داشت.

با توجه به تاخیر در ارسال اطلاعات حساب وکالتی مشتریان توسط برخی از بانک ها، گروه صنعتی ایران خودرو زمان تعیین برندگان طرح فروش فوق العاده را از ساعت ۱۱ به ساعت ۱۷ امروز ۲۱ اسفندماه موکول و مهلت نام نویسی را تا ساعت ۱۳ تمدید کرد.

به گزارش تسنیم، با توجه به تاخیر در ارسال افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی متقاضیان شرکت در طرح فروش فوق العاده برخی از متقاضیان توسط بانک‌های عامل و یا ارسال اطلاعات ناقص، گروه صنعتی ایران خودرو به منظور ایجاد شرایط برابر برای تمامی متقاضیان، زمان تعیین برندگان در این طرح را به ساعت ۱۷ امروز ۲۱ اسفندماه موکول کرد تا مشتریانی که در روز گذشته نسبت به افتتاح و یا تکمیل موجودی حساب وکالتی اقدام کرده اند، فرصت کافی برای ثبت نام داشته باشند.

سایت ایران خودرو

براساس اطلاعات موجود، زمان افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی تمدید نشده و صرفا متقاضیانی که تا ساعت ۱۴ روز شنبه ۲۰ اسفندماه به افتتاح حساب اقدام کرده اند، امکان نام نویسی خواهند داشت.  مراسم تعیین برندگان به صورت مستقیم از طریق پایگاه اینترنتی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه رسمی این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

تاکنون نزدیک به دو میلیون نفر نسبت به نام نویسی اقدام کردند. سایر متقاضیان نیز تا ساعت ۱۳ امروز مهلت دارند نسبت به ثبت نام اولیه در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند.

قرعه کشی خودروهای وارداتی امروز انجام می‌شود

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صنعت معدن و تجارت، از قرعه‌کشی تعیین لیست نوبت افراد متقاضی خودرو‌های وارداتی در ساعت ۱۴ امروز خبر داد و به خبرنگاران گفت:

قرعه‌کشی تعیین لیست نوبت افراد متقاضی خودرو‌های وارداتی ساعت ۱۴ در محل وزارت صمت انجام می‌شود.  پس از اعلام لیست، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به صفحه شخصی خود در سامانه saleauto.ir نسبت به رتبه و زمان تخصیص خودرو خود مطلع شوند.

قرعه کشی از ثبت‌نام کنندگان خودرو‌های وارداتی پس از استعلام شرایط عمومی (نداشتن پلاک انتظامی فعال، دارا بودن سن ۱۸ سال و گواهینامه معتبر، عدم خرید خودرو در ۴۸ ماه گذشته و…) و شرط ویژه این طرح یعنی ذخیره ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی به‌نام شخص متقاضی، صرفاً جهت تعیین نوبت تخصیص خودرو انجام می‌شود.

پس از انتشار لیست نوبت خودرو‌های وارداتی، مرحله دوم انتشار آگهی عرضه خودرو‌های وارداتی و اقدام به خرید توسط متقاضیان حائز شرایط طبق نوبت و مرحله سوم تحویل خودرو‌های وارداتی به خریداران به نوبت تعیین شده، انجام خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۶ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا