هاست پرسرعت
بازی

جدول فروش هفتگی بریتانیا: Final Fantasy 16 از فهرست ده‌تایی‌ها خارج شد

جدول فروش هفتگی بریتانیا: Final Fantasy 16 از فهرست ده‌تایی‌ها خارج شد

بازار فروش فیزیکی بریتانیا، در این هفته شاهد درخشش بازی‌های قدیمی‌ بود و عنوان Final Fantasy 16 نتوانست در ۱۰ بازی اول جدول پرفروش‌ترین‌ها جایگاهی داشته باشد.

تبلیغات

اگرچه Final Fantasy 16 یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال گمانه‌زنی می‌شد اما از زمان انتشار تاکنون نتوانسته است آن‌طور که انتظار می‌رفت، در زمینه فروش، عالی عمل کند. این عنوان که تقریباً یک ماه از تاریخ عرضه‌اش می‌گذرد، در هفته گذشته از جدول ۱۰ بازی پرفروش خارج شد و به رتبه یازدهم سقوط کرد. جالب است بدانید که عناوین Minecraft و Elden Ring، فروش بهتری را نسبت به ساخته اخیر اسکوئر انیکس (Square Enix) تجربه کرده‌اند.

اما صدر نشین این هفته، FIFA 23 بود و انحصاری‌های پرچم‌دار دو شرکت نینتندو و سونی یعنی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom و God of War Ragnarok، به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. بازی God of War Ragnarok مدتی است که در جدول حضور دارد و هفته گذشته نیز در جایگاه ششم قرار داشت.

بازی‌های دیگری چون Battlefield 2042, Hogwarts Legacy و Star Wars Jedi: Survivor نیز از دیگر حضار فهرست ده‌تایی‌ها هستند. در ادامه می‌توانید پرفروش‌ترین‌های این هفته بازار بریتانیا را مشاهده کنید:

  1. FIFA 23
  2. The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom
  3. God of War Ragnarok
  4. Mario Kart 8 Deluxe
  5. Battlefield 2042
  6. Hogwarts Legacy
  7. Call of Duty: Modern Warfare II
  8. Star Wars Jedi: Survivor
  9. Minecraft
  10. Elden Ring

منبع: PushSquare

Immortal SpartanHamed𝗔𝗹𝗶𝟵𝟴𝟰محمدامین حیدری3doDark Fantasyمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)🤘Mohsenj74meysambسرکار خانم مری گلدمردی از مادری فرانسوی و پدر ایتالیاییHaj_Hosseinmasoud pc gamer𝙽𝚒𝚖𝚊 𝚂𝚑𝚊𝚖𝚜

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا