هاست پرسرعت
بازی

جرج آر.آر مارتین می‌خواهد Game Of Thrones جهانی همانند MCU داشته باشد

جرج آر.آر مارتین می‌خواهد Game Of Thrones جهانی همانند MCU داشته باشد

خالق نغمه‌هایی از آتش و یخ امیدوار است که فرانچایز Game Of Thrones در مسیری پیش برود که در نهایت منجر به خلق جهانی به بزرگی MCU شود.

به تازگی به مناسبت نزدیک شدن به انتشار قسمت اول سریال House Of Dragon (خانه‌ی اژدها)، جورج آر.آر (George R. R. Martin) با روزنامه‌ی وال استریت ژورنال به گفتگو پرداخته است. او در این مصاحبه و در هنگام صحبت در مورد سریال خانه‌ی اژدها گفت که نمی‌خواهد این فرانچایز با این سریال به پایان برسد.

او گفت که علی‌رغم اینکه می‌داند با توجه به شرایط موجود، احتمال متوقف شدن بسیاری از پروژه‌های اقتباسی وجود دارد و یا حتی برخی از آن‌ها ممکن است با موفقیت روبرو نشوند؛ اما او در نهایت می‌خواهد که این پروژه‌ها جهانی به وسعت دنیای جنگ ستارگان و یا MCU خلق کنند. او گفت:

این که چند سریال برای این کار لازم است را نمی‌دانم؛ اما امیدوارم که تعداد زیادی از پروژه‌های مربوط به جهان Game Of Thrones در کار باشد و وقتی که همه چیز به نتیجه رسید باید دنیایی مثل جنگ ستارگان یا مارول داشته باشیم.

تبلیغات

با قطعیت می‌توان گفت که در جهان Game Of Thrones (بازی تاج‌وتخت) هنوز نقاط تیره بسیار زیادی وجود دارند که کاوش نشده‌اند. تعداد مردم وستروس بسیار زیاد است و هر کدام از آن‌ها قطعاً داستانی دارند که ارزش روایت کردن دارد. به نظر می‌رسد که شبکه‌ی HBO نیز علاقه‌مند به گسترش دنیای بازی تاج‌وتخت است؛ علاوه بر سریال خانه‌ی اژدها که پیش‌درآمدی برای سریال بازی تاج‌وتخت است، سه مجموعه‌ی انیمیشنی اقتباسی نیز از این سری در دست توسعه قرار دارند.

هر چند که در مشخص نیست که با توجه به تغییرات اخیر وارنر.دیسکاوری این سه مجموعه به مرحله‌ی انتشار برسند یا خیر؛ اما در حال حاضر ظاهراً همه منتظر عملکرد سریال خانه‌ی اژدها هستند و این سریال مشخص می‌کند این مجموعه به جهانی گسترده و به هم پیوسته تبدیل می‌شود یا خیلی زودتر از انتظار به پایان می‌رسد.

سریال خانه‌ی اژدها که توسط جرج آر.آر مارتین و رایان کاندل (Ryan Condal) خلق شده است؛ پیش‌درآمدی بر مجموعه‌ی تحسین شده‌ی بازی تاج‌وتخت است. قسمت اول این سریال در تاریخ 21 اوت 2022 (30 مرداد 1401) در سرویس HBO Max در دسترس قرار گرفت.

منبع: اسکرین‌رنت

DARKSIRENJohan LiebertMRIPموایmeysambSam Fisher

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا