هاست پرسرعت
بازی

جزئیاتی از بازی Darksiders 4 توسط تستر آن فاش شد

جزئیاتی از بازی Darksiders 4 توسط تستر آن فاش شد

اولین نسخۀ Darksiders در سال 2010 منتشر شد و در طول دهۀ گذشته، چهار بازی از این فرنچایز عرضه شده است که شامل سه نسخۀ اصلی و یک عنوان فرعی می‌شود.

ورودی سوم این فرنچایز در سال 2018 عرضه شد و طرفداران این سری از آن زمان در انتظار نسخۀ بعدی هستند.

خیلی‌ها انتظار داشتند که Darksiders در مراسم اخیر THQ Nordic حضور داشته باشد؛ هرچند چنین اتفاقی رخ نداد. اکنون به نظر می‌رسد که یک تستر فاز آلفا از وبسایت 4chan، از جزئیات کلیدی دنبالۀ عنوان Darksiders 3 رونمایی کرده است.

ظاهرا نام بازی Darksiders 4: Exodus است و بر اساس افشا، یک لوتر چندنفره به همراه 4 پلیر خواهد بود. این عنوان به پلیرها اجازه می‌دهد تا به همۀ شخصیت‌های بازی‌های قبلی دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این، لوت به شش گروه سلاح سرد، سلاح دوربرد، زره بالاتنه، زره پایین‌تنه، شخصی‌سازی اسب و عتیقه تقسیم شده است. همچنین شخصیت‌ها به کلاس‌هایی بر اساس روش بازی تقسیم می‌شوند.

War به همراه سلاح‌های Great Sword و Gauntlet خود، چندکاره به حساب می‌آید. Death دارای سلاح‌های Great Scythe و Staff بوده و قدرت او از نوع جادو است. Stryfe با به همراه داشتن سلاح‌های Daggers و Dual Pistols خود، نقش یک پرسه‌زن را دارد. Fury از سرعت خود در کنار سلاح‌های Whip و Crossblade استفاده می‌کند. بر اساس این افشا، همۀ شخصیت‌ها دارای سبک بازی متفاوتی از هم خواهند بود.

تبلیغات

با توجه به این افشا، Darksiders 4: Exodus در یک جهان نیمه آزاد جریان دارد که شامل ناحیه‌های پهناور به همراه سیاه‌چال‌ها و ماموریت‌هایی خواهد بود. این موضوع به عناوین قبلی این فرنچایز شباهت دارد. امکان انجام همۀ مراحل توسط هر شخصیتی وجود داشته و بخش چندنفره به شدت پیشنهاد می‌شود. همچنین این بازی دارای یک سیستم استقامت جدید بوده که برای دویدن، جاخالی و بلاکینگ معرفی شده است.

همچنین این افشا کمی از داستان بازی را شرح می‌دهد. ظاهرا Darksiders 4 درست بعد از نسخۀ اول بازی جریان دارد. هر چهار سوار به یکدیگر پیوسته و با جنگجویان آسمانی مبارزه می‌کنند. فرشتگان Gabriel و Michael فرستاده شده تا سوارکاران را از بین ببرند که به کشته شدن Uriel منتهی می‌شود. این موضوع باعث فرار سوارکاران به The Garden شده که به عنوان محور اصلی بازی عمل می‌کند.

در ادامه سوارکاران آگاهی یافته که برای احیای انسانیت باید Lilith را شکست دهند. این افشا اظهار می‌کند که Vulgrim به سوارکاران پیشنهاد شکست Raphael را می‌دهد که به ماموریتی برای نجات دنیا منجر خواهد شد.

این افشا قطعا جالب به نظر می‌رسد. هرچند تا به این لحظه هیچ چیز مورد تایید قرار نگرفته است. بنابراین جای شک و تردید در مورد این اطلاعات وجود دارد.

در صورت اجرای درست ایدۀ Darksiders 4: Exodus، این بازی می‌تواند به عنوان بسیار موفقی تبدیل شود. آخرین نسخۀ اصلی این فرنچایز با اختلاف نظرهای زیادی همراه بود. با این وجود، توسعه‌دهندگان احتمالا به دنبال جبران آن هستند. با نزدیکی مراسم گیمزکام، ممکن است نخستین اطلاعات بازی زودتر از حد انتظار منتشر شود.

navidphoenixABDVDGAMER 1995M.MTAlbertامینEl DiabloArnaldAliLucciola BalladPorfosorKurosAhmad_TRmeysambexampleAmirامیر حسینAmirhossein80

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا