هاست پرسرعت
خودرو

جشن تولید ۲۲ میلیونمین خودروی مرسدس بنز در کارخانه زیندلفینگن

جشن تولید ۲۲ میلیونمین خودروی مرسدس بنز در کارخانه زیندلفینگن

کارخانهٔ زیندلفینگن در جنوب آلمان که مرکز اصلی تولید خودروهای لوکس مرسدس بنز است، ۲۲ میلیونمین خودروی خود را تولید کرده است.

مرسدس بنز تولید ۲۲ میلیونمین خودروی خود در کارخانهٔ زیندلفینگن را جشن گرفته است. خودروی موردبحث یک EQS580 قرمزرنگ است که اوایل همین هفته از خط تولید این کارخانه خارج شد. کارخانهٔ زیندلفینگن فعالیت خود را در سال ۱۹۱۹ آغاز کرد و از سال ۱۹۴۶ مرکز اصلی تولید خودروهای لوکس مرسدس بنز بوده است. این کارخانه لوکس‌ترین محصولات مرسدس بنز را تولید می‌کند که شامل S کلاس، مایباخ S کلاس، E کلاس، GLC، CLS و AMG GT چهاردر می‌شود.

جشن تولید ۲۲ میلیونمین خودروی مرسدس بنز در کارخانه زیندلفینگن

به گفتهٔ مرسدس، این کارخانه بسیار انعطاف‌پذیر بوده و پیشرانه‌های جدید را می‌توان به‌سرعت و به‌راحتی در خط تولید آن ادغام کرد. مدیر اجرایی و مسئول مدیریت تولید مرسدس دراین‌باره می‌گوید:

«من به همکارانم در زیندلفینگن نقطهٔ عطف چشمگیر تولید ۲۲ میلیونمین خودرو را تبریک میگویم. زیندلفینگن مرکز تعالی ما برای خودروهای لوکس در شبکهٔ تولید جهانی است. زیندلفینگن تاریخچهٔ چشمگیری داشته و درعین‌حال برای آینده در موقعیت ایده‌آلی قرار دارد. این کارخانهٔ پیشتاز در سگمنت لوکس سطح بالا از سال ۲۰۲۵ به بعد به تولید مدل‌های الکتریکی پلت‌فرم AMG.EA خواهد پرداخت».

جشن تولید ۲۲ میلیونمین خودروی مرسدس بنز در کارخانه زیندلفینگن

کارخانهٔ زیندلفینگن در ابتدا در سال ۱۹۱۵ به‌عنوان یک کارخانهٔ هواپیماسازی تأسیس شد و تا سال ۱۹۱۹ تولید وسایل نقلیه در آن آغاز نشده بود. اولین خودرویی که از خط تولید این کارخانه بیرون آمد مرسدس نایت ۴۵/۱۶ بود. در دهه‌های ۲۰ و ۳۰، تیراژ کارخانه به سطح تولید انبوه رسید و در سال ۱۹۶۶، فقط در یک سال دو برابر کل تولیدی که بین سال‌های ۱۹۴۶ تا ۱۹۵۲ داشت خودرو تولید کرد. ۲۰ میلیونمین خودروی این کارخانه یک S500 پلاگین‌هیبریدی نسل قبلی بود که در سال ۲۰۱۵ ساخته شد. در آن زمان حدود ۳۷ هزار نفر در این کارخانه مشغول به کار بودند. نسل کنونی S کلاس در سال ۲۰۲۰ روی خط تولید زیندلفینگن رفت و یک سال بعد نیز تولید EQS در اینجا آغاز شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۳۳ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا