هاست پرسرعت
بازی

جیمز منگولد: تریلر Indiana Jones 5 به‌زودی منتشر می‌شود

جیمز منگولد: تریلر Indiana Jones 5 به‌زودی منتشر می‌شود

بعد از خبر ساخت سریال «Indiana Jones» برای شبکه دیزنی پلاس، کارگردان پنجمین فیلم فرنچایز، جیمز منگولد اعلام کرد که تریلر این فیلم به‌زودی منتشر می‌شود.

جیمز منگولد (James Mangold) کارگردان فیلم «Indiana Jones 5» که تابستان سال 2023 اکران خواهد شد، در جواب یکی از طرفداران در مورد انتشار تریلری برای این فیلم نوشت: «کمتر از سی روز دیگر منتشر خواهد شد.»

زمانبندی انتشار این ترلیر در کنار فیلم مورد انتظار «Avatar: The Way of Water»، برای بیشترین بازدهی کاملا منطقی است. قرار دادن تریلر در کنار فیلمی که بیشتری تماشاگر کل سال را رقم خواهد زد، حرکتی هوشمندانه است و موفقیت فیلم را تا حدودی تضمین می‌کند.

تبلیغات

داستان فیلم «Indiana Jones 5» توسط تیم سازنده آن شدیدا محفوظ نگه داشته می‌شود. در آخرین تصویری که از پشت صحنه منتشر شده است، هریسون فورد (Harrison Ford) با بر تن داشتن ماسک و لباس موشن کپشر دیده شده است. طرفداران باور دارند که فیلم با تکنولوژی جوان‌سازی ساخته خواهد شد. ویدیویی منتشر شده از پشت صحنه نشان می‌دهد که دشمن قدیمی جونز، نازی‌ها به این فیلم بازگشته و آخرین دشمن وی خواهند بود.

در کنار فورد، فیبی والر-بریج (Phoebe Waller-Bridge)، مس میکلسن (Mads Mikkelsen) و آنتونیو باندراس (Antonio Banderas) در این فیلم حضور خواهند داشت.

منبع: کولایدر

DARKSIRENh00manAmir abdolijiamojiامیر حسینsamanAmir :))ainzامیرEzio Auditore da Firenze

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا