هاست پرسرعت
بازی

جیکوب لافلند به فیلم Joker: Folie a Deux پیوست

جیکوب لافلند به فیلم Joker: Folie a Deux پیوست

جیکوب لافلند قرار است در فیلم Joker: Folie a Deux کمپانی دی‌سی نقش‌آفرینی کند اما نقش او هنوز مشخص نشده است.

فیلم «جوکر ۲» که تحت عنوان فیلم جوکر: جنون مشترک (Joker: Folie a Deux) شناخته می‌شود، دنباله‌ای برای فیلم اصلی محصول سال ۲۰۱۹ میلادی به شمار می‌رود و روز به روز توسعه آن بهتر پیش می‌رود. به تازگی نیز جیکوب لافلند (Jacob Lofland) به جمع بازیگران این اثر اضافه شده است.

همانند فیلم قبلی، واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) قرار است در فیلم «جوکر: جنون مشترک» نقش آرتور فلک را بازآفرینی کند. تاد فیلیپس (Todd Phillips) نیز بار دیگر سکان کارگردانی این فیلم را در دست دارد. با وجود بازیگر و کارگردان فیلم قبلی، فیلم جدید جوکر کاملا متفاوت خواهد بود.

برندن گلیسون (Brendan Gleeson)، کاترین کینر (Catherine Keener) و لیدی گاگا (Lady Gaga) در نقش هارلی کوئین از جمله دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم «جوکر: جنون مشترک» نقش‌آفرینی می‌کنند. ززی بیتز (Zazie Beetz) نیز در حال مذاکره برای ایفای دوباره نقش سوفی، همسایه آرتور فلک است.

تبلیغات

همانطور که می‌دانید، پس از اتفاقات پایان فیلم «جوکر»، آرتور فلک در داخل تیمارستان آرکهام زندانی شده است و اتفاقات فیلم «جوکر ۲» در آنجا جریان خواهد داشت. با اینکه فعلا نقش جیکوب لافلند در این فیلم مشخص نشده اما این احتمال وجود دارد که او نقش یکی از بیمارهای بستری در تیمارستان آرکهام را ایفا کند که با آرتور فلک دوست می‌شود.

فیلم «جوکر: جنون مشترک» برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: movieweb

meysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا