هاست پرسرعت
فناوری

خبرهای درزکرده از نمایشگرها و مشخصات وسوسه‌انگیز گوشی تاشوی جدید پیکسل گوگل

خبرهای درزکرده از نمایشگرها و مشخصات وسوسه‌انگیز گوشی تاشوی جدید پیکسل گوگل

در سال 2023 – که تنها چند روز دیگر از راه می‌رسد – از اولین باری که شنیدیم گوگل ممکن است سوار قطار تولید گوشی‌های تاشو بشود، چهار سال خواهد گذشت. بر کسی پوشیده نیست که گوگل از سال 2019 در تلاش بوده تا گوشی هوشمند تاشو خود را بسازد – همان سالی که سامسونگ نسل اول گلکسی فولد، اولین گوشی هوشمند تاشو خود را عرضه کرد.
جالب اینجاست که برنامه اولیه گوگل برای گوشی هوشمند تاشو یک دستگاه تاشو پوسته صدفی مانند گوشی‌های هوشمند Galaxy Z Flip و Moto Razr امروزی بود. این شرکت حتی یک پتنت طراحی برای چنین گوشی هوشمندی را در مه 2019 ثبت کرد، اما از آن زمان تاکنون ظاهراٌ این ایده را به فراموشی سپرده بود.
 
به گزارش gsxr و به نقل از اسلش‌گیر، گوگل برای رونمایی از گوشی Pixel Fold در ماه مه 2023 برنامه‌ریزی کرده است. وبسایت HowToiSolve به مدارکی دست یافته است که نشان می‌دهد Pixel Fold می‌تواند به یک گوشی تاشو کامپکت شبیه به OPPO Find N تبدیل شود. این دستگاه در حالت بازشده صفحه‌نمایش داخلی ۷.۶۹ اینچی خواهد داشت. صفحه‌نمایش کاور خارجی احتمالاً 5.79 اینچی است. ابعاد کلی این گوشی – که 158.7 در 139.7 در 5.7 میلی‌متر است – نیز گویای عرضه یک گوشی تاشو نسبتاً فشرده است.
 

خبرهای درزکرده از نمایشگرها و مشخصات وسوسه‌انگیز گوشی تاشوی جدید پیکسل گوگل

از رندرهای ارائه شده در این گزارش مشهود است که Pixel Fold به گوشی Pixel 7 فعلی گوگل نیز بی‌شباهت نیست. قابل تشخیص‌ترین المان روی این گوشی، برآمدگی دوربین آشنا است که به نظر می‌رسد یک برداشت مستقیم از سری پیکسل 7 باشد، البته با تغییراتی جزئی در طراحی برای خوشایندتر کردن آن برای علاقه‌مندان به گوشی‌های تاشو. به عنوان مثال، برآمدگی دوربین به کناره‌های دستگاه سرازیر نمی‌شود. همچنین از تصاویر مشخص است که آرایه دوربین پشتی Pixel Fold دارای یک دوربین سه‌گانه است و صفحه‌نمایش کاور Pixel Fold دارای لبه‌های گرد و حاشیه‌های نسبتاً ضخیم است.
 
شایعاتی دیگر درباره مشخصات سخت‌افزاری پیکسل فولد نشان می‌دهد که این گوشی احتمالاٌ از سی‌پی‌یو Tensor G2 گوگل استفاده کند – همان تراشه‌ای که در سری پیکسل 7 استفاده می‌شود.
 

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا