هاست پرسرعت
بازی

دموی بازی Wo Long: Fallen Dynasty به زودی منتشر می‌شود

دموی بازی Wo Long: Fallen Dynasty به زودی منتشر می‌شود

بازی سولزلایک جدید توسعه‌دهندگان Nioh یعنی Wo Long: Fallen Dynasty در سال آینده منتشر خواهد شد، اما قبل از عرضه یک دموی قابل‌بازی دریافت خواهد کرد.

استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) اعلام کرد که یک دموی رایگان برای عنوان اکشن نقش‌آفرینی Wo Long: Fallen Dynasty قبل از عرضه‌ی بازی در سال آینده منتشر خواهد شد.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty نتیجه‌ی همکاری بین توسعه‌دهندگان تیم نینجا یعنی فومیهیکو یاسودا (Fumihiko Yasuda)، توسعه‌دهنده‌ی Nioh، و ماساکی یاماگیوا (Masaaki Yamagiwa)، توسعه‌دهنده‌ی Bloodborne، خواهد بود.

این بازی به عنوان یک سولزلایک مشابه Nioh توصیف شده است؛ اما این بار در چین فئودالی جریان دارد و داستان یک سرباز بی‌نام که برای بقا در دنیای فانتزی تاریک مملو از شیاطین می‌جنگد را دنبال می‌کند. این دنیا اقتباسی از سلسله‌ی هان بوده و در دنیای واقعی از سال 947 تا 951 به وقوع می‌پیوندد.

تبلیغات

از زمان رونمایی بازی Wo Long: Fallen Dynasty اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده است، اما در اکانت رسمی توییتر بازی از موارد جالبی رونمایی شد و به عبارتی در آینده‌ی نزدیک شاهد تست آزمایشی از گیم‌پلی بازی خواهیم بود.

علاوه بر آن، تیم نینجا تایید کرد که بازی دارای سیستم روحیه‌ی سازمانی جدید، گیم‌پلی چالش برانگیز، جادو و بخش چند‌نفره‌ خواهد بود. در مقایسه با بازی‌های مشابه Wo Long: Fallen Dynasty، وجود چنین مواردی عجیب به نظر نمی‌رسد.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty برای عرضه روی کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC در اوایل سال 2023 برنامه‌ریزی شده است. همچنین در زمان عرضه برای سرویس Game Pass در دسترس خواهد بود.

DARKSIRENmasoud pc gamer (katakuri edition)کاپیتان لیوای (جلاد تایتان ها)meysambتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)Amir(PC & PS4)💫Mohsenj74,tarnishedamir_hasanpoor

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا