هاست پرسرعت
بازی

دنباله فیلم Constantine با بازی کیانو ریوز ساخته می‌شود

دنباله فیلم Constantine با بازی کیانو ریوز ساخته می‌شود

کمپانی برادران وارنر به دنبال آن است تا دنباله‌ای برای فیلم Constantine با بازی دوباره کیانو ریوز در نقش اصلی بسازد.

سال گذشته میلادی کمپانی برادران وارنر دنباله‌ای برای سه‌گانه ماتریکس (The Matrix) با حضور دوباره کیانو ریوز (Keanu Reeves) ساخت و حالا به دنبال آن است تا دنباله‌ای برای فیلم کنستانتین (Constantine) بسازد.

فیلم «کنستانتین» محصول سال ۲۰۰۵ میلادی بر اساس کمیک‌های دی‌سی ساخته شده و کارگردانی آن را فرانسیس لارنس (Francis Lawrence) در دست داشته است. علاوه بر حضور کیانو ریوز در نقش اصلی فیلم «کنستانتین ۲»، کارگردان فیلم قبلی نیز سکان کارگردانی این اثر را برعهده خواهد داشت.

نویسنده برجسته و کهنه‌کار آکیوا گولدزمن (Akiva Goldsman) نیز وظیفه نگارش فیلم‌نامه فیلم را برعهده دارد. جی جی آبرامز (J.J. Abrams) که قراردادی چندین ساله با کمپانی برادران وارنر دارد، تهیه‌کننده فیلم «کنستانتین ۲» است.

تبلیغات

جی جی آبرامز قبلا در حال توسعه سریالی بر اساس همین کمیک‌ها و فیلم «کنستانتین» برای پخش از سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس بود اما به نظر می‌رسد که این پروژه کنار گذاشته شده و آن‌ها قصد ساخت فیلمی سینمایی را دارند. مادام ایکس (Madame X) نیز یکی دیگر از پروژه‌های آبرامز از کمیک‌های دی‌سی محسوب می‌شد که ظاهرا کنسل شده است.

در سال‌های اخیر، شهرت کیانو ریوز بسیار بیشتر شده و حضور او در فرنچایزهای بزرگی همچون جان ویک (John Wick) نیز کمپانی‌ها را برای همکاری با او بسیار علاقه‌مند کرده است. هر چند، او و همچنین کارگردان فیلم یعنی فرانسیس لارنس برنامه کاری بسیار شلوغی دارند.

لارنس فعلا در حال فیلمبرداری فیلم بازی‌های گرسنگی: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها (Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes) است و قرار است اقتباسی سینمایی بر اساس مجموعه بازی‌های بایوشاک (Bioshock) برای سرویس آنلاین نتفلیکس بسازد. از همین رو، امکان دارد شروع تولید و فیلمبرداری فیلم «کنستانتین ۲» به این زودی‌ها شروع نشود.

منبع: هالیوود ریپورتر

Jin sakaisauronmatrix4221489navidphoenixBahrammeysambMsadeq361Chris redfieldAmir :))vafadarPC GAMERamir_hasanpoorLonesome guyreza.mhpDARKSIREN

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا