هاست پرسرعت
بازی

دنیل اسکات اسمیث از نقش‌آفرینی در سریال House of the Dragon می‌گوید

دنیل اسکات اسمیث از نقش‌آفرینی در سریال House of the Dragon می‌گوید

دنیل اسکات اسمیث بازیگر نقش کرب‌فیدر در سریال House of the Dragon از نقش‌آفرینی در این نقش می‌گوید.

هشدار اسپویل برای قسمت سوم!

سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) در طی این سه قسمتی که پخش شده‌اند، به ما نشان داد که خاندان تارگرین چطور با استفاده از اژدهایان مسائل مختلف را حل می‌کنند. در قسمت سوم سریال با عنوان Second of His Name سرانجام دیمون تارگرین با بازی مت اسمیت (Matt Smith) به جنگ استپ‌استونز خاتمه داد.

در قسمت‌های اول و دوم سریال «خاندان اژدها» زمینه‌سازی برای این جنگ با کرب‌فیدر یا کراهاس دراهار با بازی دنیل اسکات اسمیث (Daniel Scott-Smith) فراهم شده بود. کرب‌فیدر با کمک شهرهای آزاد مشکلات زیادی برای کشتی‌های خاندان ولاریون ایجاد کرده بود و همین نیز سبب شد تا لرد کورلیس ولاریون با بازی استیو توسان (Steve Toussaint) به همراه دیمون تارگرین به آنجا لشکرکشی کند.

در کتاب‌های جورج آر آر مارتین (George R.R. Martin) همانند سریال، شخصیت کرب‌فیدر فرماندهی ارتش تری‌یارکی (Triarchy) را در دست دارد و بر استپ‌استونز حکومت می‌کند تا اینکه در نهایت توسط دیمون تارگرین شکست داده می‌شود. با اینکه در سریال حکومت کرب‌فیدر حدود سه سال طول کشیده اما در کتاب‌ها او بیش از یک دهه بر آنجا حکومت می‌کرده است.

تبلیغات
سریال House of the Dragon

در کتاب‌های مارتین اطلاعات بسیار زیادی از شخصیت کرب‌فیدر در دست نیست و همین نیز باعث شده تا سازندگان برای توسعه این شخصیت آزادی عمل خوبی داشته باشند. حالا دنیل اسکات اسمیث در مصاحبه تازه خود در مورد نقش‌آفرینی در این نقش گفته است. او اظهار داشته:

داشتن آزادی عمل برای ایفای این نقش بسیار خوب بوده و نبود جزییات بسیار زیاد در کتاب‌ها سبب شده تا ما بتوانیم آن طور که می‌خواهیم، این شخصیت را به تصویر بکشیم. این آزادی عمل در اختیار من و همچنین کارگردان‌ها سبب شده تا بتوانیم نسخه خوبی از شخصیت کرب‌فیدر را در سریال نشان بدهیم.

اسکات اسمیث همچنین در ادامه صحبت‌های خودش تایید کرده که ماسک شخصیت کرب‌فیدر در سریال «خاندان اژدها» مشابه ماسکی است که پسران هارپی (Sons of the Harpy) در میرین در سریال «بازی تاج و تخت» بر صورت داشتند. در حقیقت، کرب‌فیدر اولین فردی بوده که این ماسک را بر صورت زده و همین نیز باعث شده تا این ماسک در شهرهای آزاد به ماسکی نمادین تبدیل شود.

منبع: کولایدر

Hossein82NRezaDeadshotmeysambJailor70Ahmad_TR

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا