هاست پرسرعت
بازی

دو قسمت ابتدایی سریال The Lord of the Rings پشت سرهم پخش می‌شوند

دو قسمت ابتدایی سریال The Lord of the Rings پشت سرهم پخش می‌شوند

سرویس آنلاین آمازون اعلام کرده که دو قسمت ابتدایی سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power در دو روز پشت سرهم پخش می‌شوند.

زمان زیادی تا شروع پخش سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت (The Lord of the Rings: The Rings of Power) روی سرویس آنلاین آمازون پرایم ویدیو باقی نمانده و در همین راستا نیز به تازگی، این سرویس اعلام کرده که علاوه بر پخش یک قسمت در روز افتتاحیه این سریال، در روز پس از آن نیز قسمت دوم را پخش خواهد کرد تا بدین ترتیب بیننده‌ها شاهد دو قسمت در فاصله‌ای کوتاه باشند.

سرویس آمازون بر خلاف سرویس نتفلیکس که قسمت‌های سریال‌های خود را به صورت یکجا عرضه می‌کند، بیشتر سریال‌های خود را به صورت هفتگی پخش می‌کند و سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» نیز به همین صورت پخش خواهد شد.

پخش سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» از تاریخ ۱ سپتامبر سال ۲۰۲۲ میلادی (پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱) در سرویس آنلاین آمازون پرایم شروع می‌شود. در روز ابتدایی شروع پخش سریال،‌ اولین قسمت از این سریال فانتزی و حماسی عرضه می‌شود. در روز جمعه نیز قسمت دوم پخش خواهد شد تا بدین صورت بیننده شاهد شروعی طوفانی برای این سریال باشند.

تبلیغات

فصل اول سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» هشت قسمت دارد که ۶ قسمت باقی‌ مانده آن نیز در روزهای جمعه به صورت هفتگی پخش خواهند شد و آخرین قسمت فصل اول در تاریخ ۱۴ اکتبر (جمعه ۲۲ مهر) عرضه می‌شود.

سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» یکی از پرهزینه‌ترین سریال‌های ساخته شده تا به امروز به شمار می‌رود و کمپانی آمازون با اطمینان بسیار زیاد نسبت به موفقیت این سریال، هزینه بسیار گزافی روی آن کرده است که حدود ۴۶۵ میلیون دلار برای فصل اول است. مطمئنا پخش همزمان این سریال با سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) می‌تواند رقابت جذابی را شکل بدهد.

منبع: ign

navidphoenixDARKSIRENArmin EzatiEmad-MartianMRIPIRGCPashmak..darhalkhabmeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا