هاست پرسرعت
بازی

دیزنی سریال لایو اکشن King Kong را می‌سازد

دیزنی سریال لایو اکشن King Kong را می‌سازد

کمپانی دیزنی در حال توسعه سریال لایو اکشن King Kong برای پخش از سرویس آنلاین خود است.

کمپانی دیزنی همچنان در حال ساخت سریال‌های بیشتری برای سرویس آنلاین خود به نام دیزنی پلاس است و اخیرا نیز توسعه سریال لایو اکشن کینگ کونگ (King Kong) را آغاز کرده است. این سریال فعلا در مراحل اولیه توسعه قرار دارد.

سریال لایو اکشن «کینگ کونگ» بر اساس فیلمی به همین نام محصول سال ۱۹۳۳ میلادی خواهد بود و ایده ساخت آن را نیز کارگردان و تهیه‌کننده مریان سی کوپر (Merian C. Cooper) و جو دِویتو (Joe DeVito) مطرح کرده‌اند.

استفانی فولسوم (Stephany Folsom) برای نگارش داستان سریال لایو اکشن «کینگ کونگ» به خدمت گرفته شده است. او همچنین در کنار جیمز وان (James Wan)، مایکل کلر (Michael Clear) و راب هکت (Rob Hackett) تهیه‌کننده این سریال خواهند بود.

تبلیغات

کمپانی دیزنی در حالی اقدام به ساخت این سریال کرده که کمپانی لجندری نیز در حال توسعه سریال مشابهی است. کمپانی لجندری اخیرا دنیای سینمایی هیولایی یا مانستروِرس خود را گسترش داده است و فیلم کونگ: جزیره جمجمه (Kong: Skull Island) و فیلم گودزیلا دربرابر کونگ (Godzilla vs. Kong) را بر اساس شخصیت کینگ کونگ ساخته است. علاوه بر آن، کمپانی لجندری در حال توسعه یک سریال برای سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس و همچنین یک سریال انیمیشنی از کونگ است.

سریال لایو اکشن «کینگ کونگ» ساخته دیزنی هیچ ارتباطی به دیگر آثار نخواهد داشت و داستان آن در جزیره جمجمه رخ می‎‌دهد و به بررسی راز و رمزهای این جزیره اسرارآمیز می‌پردازد. این سریال بر اساس فیلمی به همین نام محصول سال ۱۹۳۳ میلادی است که مورد تحسین منتقدان و بینندگان قرار گرفته بود. این فیلم در سال ۱۹۷۶ توسط جان گیلرمین (John Guillermin) و همچنین سال ۲۰۰۵ میلادی توسط پیتر جکسون (Peter Jackson) بازسازی شده بود.

حق استفاده از کاراکتر کونگ پیچیده است و هر دو کمپانی دیزنی و لجندری قادر به استفاده از آن هستند؛ کمپانی دیزنی می‌تواند از آن تحت عنوان «کینگ کونگ» استفاده کند اما کمپانی لجندری برای ارجاع به این کاراکتر از عنوان «کونگ» استفاده می‌کند.

منبع: هالیوود ریپورتر

meysambEmperor Nima Shamsموای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا