هاست پرسرعت
بازی

دیزنی فیلم Big Thunder Mountain را می‌سازد

دیزنی فیلم Big Thunder Mountain را می‌سازد

دیزنی قرار است فیلمی بر اساس یکی دیگر از تم پارک‌های خود به نام Big Thunder Mountain بسازد.

در گذشته، کمپانی دیزنی فیلم‌های مختلفی را بر اساس پارک‌های تفریحی خود ساخته است و حالا نیز به دنبال آن است تا فیلمی بر اساس پارک Big Thunder Mountain بسازد. در همین راستا نیز کارگردان سریال هاکای (Hawkeye) را به خدمت گرفته است.

این پارک تفریحی تقریبا در تمام پارک‌های دیزنی وجود دارند و تِم آن نیز مربوط به شهرک معدن‌کاری در اوج هجوم برای استخراج طلا در دهه ۱۸۰۰ میلادی است. حدود ده سال پیش، کمپانی دیزنی قصد داشت تا سریالی بر اساس این پارک تفریحی بسازد و در همین راستا نیز قسمتی آزمایشی به نویسندگی جیسون فوکس (Jason Fuchs) ساخت اما این سریال هرگز چراغ سبز نگرفت.

حالا کمپانی دیزنی کارگردان‌های سریال «هاکای» یعنی برت و برتی (Bert & Bertie) را برای ساخت فیلمی بر اساس این پارک تفریحی به خدمت گرفته است. آن‌ها به همراه یکدیگر کارگردانی سه قسمت از فصل اول سریال «هاکای» را برای استودیو مارول در دست داشته بودند.

زوج نویسنده کایرن و میشل مولرونی (Kieran and Michele Mulroney) وظیفه نوشتن فیلم‌نامه این اثر سینمایی را برعهده دارند. در کارنامه هنری این نویسنده‌ها، نگارش فیلم‌نامه فیلم شرلوک هولمز: بازی سایه‌ها (Sherlock Holmes: A Game of Shadows) و فیلم پاور رنجرز (Power Rangers) محصول سال ۲۰۱۷ میلادی به چشم می‌خورد.

تبلیغات

کمپانی دیزنی در گذشته توانسته فیلم‌های بسیار موفق و برجسته‌ای را بر اساس پارک‌های تفریحی خودش بسازد و نمونه بارز آن نیز مجموعه فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) با بازی جانی دپ (Johnny Depp) است. فیلم گشت و گذار در جنگل (Jungle Cruise) با بازی دوئین جانسون (Dwayne Johnson) و امیلی بلانت (Emily Blunt) نیز نمونه دیگری از این آثار است.

فیلمی به نام عمارت جن‌زده (Haunted Mansion) با بازی رزاریو داوسون (Rosario Dawson) نیز قرار است در سال ۲۰۲۳ میلادی روی پرده سینماها اکران شود که بر اساس یکی از پارک‌های تفریحی دیزنی ساخته شده است.

در حال حاضر تاریخ اکرانی برای فیلم Big Thunder Mountain اعلام نشده است.

منبع: هالیوود ریپورتر

meysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا