هاست پرسرعت
بازی

رئیس استودیوی The Callisto Protocol از همین حالا به فکر یک دنباله است

رئیس استودیوی The Callisto Protocol از همین حالا به فکر یک دنباله است

در صورت موفقیت بازی The Callisto Protocol، به احتمال زیاد توسعه‌دهنده‌ی این بازی یعنی Striking Distance Studios کار بر روی یک دنباله را آغاز خواهد کرد.

استودیوی Striking Distance Studios، توسعه‌دهنده‌ی بازی ترسناک مورد انتظار The Callisto Protocol، ممکن است از همین حالا در حال برنامه‌ریزی برای یک دنباله باشد. در مصاحبه‌ای با Inverse، آقای گلن اسکوفیلد (Glenn Schofield)، در مورد داشتن ایده‌هایی برای یک بازی دیگر صحبت کرد. اسکوفیلد به Inverse گفت:

من می‌خواهم یک دنباله بسازم. این (The Callisto Protocol) یک بازی کامل است، اما ایده‌های جالب زیادی داریم که می‌خواهیم در یک بازی جدید امتحان کنیم. من همیشه به دنبال ساخت پدیده‌ی بزرگ بعدی هستم. حتی وقتی یک بازی را به پایان می‌رسانم، بلافاصله در حال فکر کردن به قدم بعدی هستم.

تبلیغات

اسکوفیلد این صحبت‌ها را در مورد ایده‌ی موفقیت The Callisto Protocol و معنای آن برای Striking Distance Studios بیان کرده است. صحبت‌های اسکوفیلد با صحبت‌های مدیر ارشد فناوری Striking Distance Studios یعنی آقای مارک جیمز (Mark James) هم‌خوانی دارند. جیمز در مورد احتمال گسترش جهان The Callisto Protocol گفته:

ما جهان بازی را طوری طراحی کرده‌ایم که قابل گسترش باشد. جهان The Callisto Protocol پتانسیل داستان‌های زیادی را دارد. ما می‌توانیم این داستان‌ها را از طریق DLC یا با بازی‌های دیگر تعریف کنیم.

بازی The Callisto Protocol در تاریخ 11 آذر 1401 (2 دسامبر 2022) برای کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.

Behzaaadainzمیام رو خطتمتینTheRockEllie MillerHunTeR007IrNگیمر غمگینKHEDER_Pro_GamerArtin_Gamearهادی صفایی🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉Ellie TerminatorEzio Auditore da FirenzeکاکاسنگیBoogimanگیمری عادیabrokhafanInvisible bearded userKratosmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا