هاست پرسرعت
خودرو

رانندگی لوئیس همیلتون و جورج راسل با مرسدس AMG One

رانندگی لوئیس همیلتون و جورج راسل با مرسدس AMG One

در ویدئویی جالب، رانندگان فرمول یک مرسدس با هایپرکار AMG One، سدان‌های C63 E Performance و S63 E Performance و نسل جدید AMG GT رانندگی کرده‌اند.

مرسدس بنز چهار محصول قدرتمند و اسپرت خود شامل هایپرکار AMG One، سدان‌های C63 E Performance و S63 E Performance و نسل جدید AMG GT را گرد هم جمع کرده و با دعوت از رانندگان فرمول یک خود یعنی لوئیس همیلتون و جورج راسل، ویدئوی سرگرم‌کننده‌ای را تهیه کرده است. در این جمع، فقط قوای محرکهٔ AMG GT پلاگین‌هیبریدی نیست که آن‌هم به‌زودی از این سیستم بهره‌مند خواهد شد زیرا مرسدس در نمایشگاه مونیخ پروتوتایپ AMG GT E Performance را با بیش از ۸۰۰ اسب بخار قدرت به نمایش درآورد.

رانندگی لوئیس همیلتون و جورج راسل با مرسدس AMG One

در این ویدئو نه یکی بلکه دو دستگاه هایپرکار AMG One حضور دارند که از پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری V6 فرمول یک و سیستم هیبریدی پیچیده‌ای استفاده می‌کنند. دو رانندهٔ بریتانیایی با این هیولای ۱۰۴۹ اسب بخاری یک آزمایش اسلالوم را انجام می‌دهند. برای یادآوری، AMG One هم‌اکنون سریع‌ترین خودروی تولیدی پیش نوربرگ‌رینگ محسوب می‌شود و تنها ۲۷۵ دستگاه از آن ساخته خواهد شد. هم‌تیمی سابق لوئیس همیلتون یعنی والتری بوتاس هم چند ماه پیش One خود را تحویل گرفت.

رانندگی لوئیس همیلتون و جورج راسل با مرسدس AMG One

در چالش بعدی، قهرمان هفت دورهٔ جهان پشت فرمان کوپهٔ چهارچرخ محرک جدید AMG GT نشست و راسل هم با C63 چهار سیلندر که بسیار بحث‌برانگیز شده به دنبال او راه می‌افتد. دو راننده با این خودروها دریفت کشیدند و لاستیک‌ها را دود کردند. البته این اولین باری نیست که همیلتون با AMG GT جدید رانندگی می‌کند زیرا چندی پیش هم یک ویدئوی تبلیغاتی از او منتشر شد. سپس این رانندهٔ ۳۸ ساله پس از برنده شدن در مسابقهٔ سنگ کاغذ قیچی، شانس رانندگی با S63 را پیدا می‌کند.

رانندگی لوئیس همیلتون و جورج راسل با مرسدس AMG One

این ویدئو در پیست آزمایشی مرسدس در شهر ایمندینگن آلمان ضبط شده است. اینجا منطقه‌ای ۵۲۰ هکتاری با یک مرکز تکنولوژی و یک میدان آزمایشی با ۳۰ مسیر آزمایشی مختلف است. طول کل پیست اینجا شامل مسیرهای آسفالت و سنگریزه نیز ۶۸ کیلومتر است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۴۳ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا