هاست پرسرعت
بازی

رتبه‌بندی شخصیت‌های اصلی سریال لایو اکشن One Piece بر اساس محبوبیت

رتبه‌بندی شخصیت‌های اصلی سریال لایو اکشن One Piece بر اساس محبوبیت

سریال لایو اکشن One Piece اقتباسی از انیمه و مانگایی به همین نام است که شخصیت‌های اصلی محبوب و دوست‌داشتنی‌ای را معرفی می‌کند.

تبلیغات

سریال لایو اکشن وان پیس (One Piece) یکی از اقتباس‌های مورد انتظار از سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که پس از مدت‌ها انتظار سرانجام داستان انیمه و مانگای «وان پیس» را به دنیای لایو اکشن آورده است. این مانگا را ایچیرو اودا خلق کرده و داستان ماجراجویی‌های مانکی دی لوفی را بازگو می‌کند که اشتیاق بسیار زیادی برای تبدیل شدن به دزد دریایی دارد و رؤیایش نیز به دست آوردن گنجینه وان پیس افسانه‌ای و تبدیل شدن به پادشاه دزدان دریایی است.

سریال لایو اکشن «وان پیس» تقریباً صد فصل از این انیمه را در هشت قسمت از خودش جای داده است. با این حال، این کار را با شجاعت خاصی انجام می‌دهد، جوهره اصلی سریال را حفظ می‌کند و بسیاری از شخصیت‌های معروف و جذاب را نیز به نمایش در می‌آورد. شاید شخصیت لوفی ستاره این سریال باشد اما سریال لایو اکشن «وان پیس» به معرفی شخصیت‌های بزرگ دیگری نیز می‌پردازد که برخی از آن‌ها جزو محبوب‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین کاراکترهای این داستان به شمار می‌روند. در ادامه همراه با ما باشید.

هشدار اسپویل!

۱۰. شخصیت هلمپو

شخصیت‌های اصلی سریال لایو اکشن One Piece

اولین قسمت از سریال لایو اکشن «وان پیس» به معرفی شخصیت هلمپو با بازی ایدن اسکات می‌پردازد، کسی که پسر کاپیتان مورگان فاسد است و از شهرت و قدرت پدرش سوء استفاده می‌کند. اگرچه هلمپو از خانواده‌ای قدرتمند است اما کاملاً بی‌تأثیر است و زمانی که او به‌عنوان یک دانشجوی تفنگ‌داران دریایی به خدمت گرفته می‌شود، بی‌فایده بودنش بیشتر آشکار می‌شود.

اگرچه شخصیت هلمپو در ابتدای این سریال یک آدم نادان و نچسب به نظر می‌رسد اما در ادامه قسمت‌ها و به لطف آموزش‌های افسری و دوستی‌اش با کوبی تغییر می‌کند. هلمپو همچنان بیهوده تا حدودی بی‌شعور باقی می‌ماند ولی او در مقابل نایب دریاسالار گارپ می‌ایستد تا از دستگیری کلاه‌حصیری‌ها جلوگیری کند و کوبی را در قسمت آخر فصل نیز به‌عنوان دوست می‌پذیرد. همین نیز نشان دهنده توسعه شخصیتی وی است.

۹. شخصیت گارپ

شخصیت‌های اصلی سریال لایو اکشن One Piece

در سریال لایو اکشن «وان پیس» بازیگر بریتانیایی وینسنت ریگان نقش نایب دریاسالار گارپ را بازی می‌کند. او شخصیت شرور اصلی این فصل از سریال به شمار می‌رود و مردی مدبر و سرسخت است که وسواس شدیدی برای دستگیری لوفی دارد و بعداً نیز مشخص می‌شود که لوفی نوه او است. گارپ مسئول دستگیری گل دی راجر بوده است و انگیزه‌هایش برای دستگیری لوفی نیز ناشی از ترس او از تبدیل شدن نوه‌اش به راجر دیگری است.

اقدامات گارپ متضاد هستند اما او هرگز به‌عنوان یک شخصیت شرور واقعی به نمایش گذاشته نمی‌شود. او فردی سرسخت است اما جنایت‌کار یا ظالم نیست. در نهایت، گارپ می‌پذیرد که لوفی باید سرنوشت خودش به‌عنوان یک دزد دریایی را دنبال کند، حتی اگر این مسیر آن‌ها را در جهت‌های مخالف یکدیگر قرار بدهد. وینسنت ریگان توانسته ظرافت بسیار زیادی به شخصیت گارپ اضافه کند و اقدامات و کارهای این شخصیت را قابل درک کند، حتی اگر این اقدامات لزوماً قابل توجیه نیستند.

۸. شخصیت باگی دلقک

شخصیت‌های اصلی سریال لایو اکشن One Piece

طرفداران انیمه و مانگای «وان پیس» مطمئناً از تماشای شخصیت باگی دلقک در سریال لایو اکشن «وان پیس» به هیجان درآمده‌اند. این دزد دریایی دیوانه یکی از شخصیت‌های فصل اول سریال به شمار می‌رود که شخصیت شرور قسمت دوم سریال است و در قسمت‌های بعدی نیز حضورهایی به‌عنوان دشمن لوفی و خدمه‌اش دارد.

نقش باگی دلقک را در این سریال جف وارد به تصویر می‌کشد و او توانسته این شخصیت را در سریال «وان پیس» جالب و دلنشین کند. این شخصیت شرور است اما ترسناک یا نفرت‌انگیز نیست. به لطف نقش‌آفرینی درخشان جف وارد، شخصیت باگی دلقک شخصیتی سرگرم‌کننده و جالب‌توجه دارد که مطمئناً توجه بینندگان را به خودش جلب کرده است. مطمئناً در صورت تمدید سریال برای فصل دوم، شخصیت باگی دلقک نیز در آن حضور خواهد داشت و سرگرمی و جذابیت خاص خودش را بار دیگر به نمایش خواهد گذاشت.

۷. شخصیت اوسوپ

شخصیت‌های اصلی سریال لایو اکشن One Piece

جیکوب رومرو گیبسون در سریال لایو اکشن «وان پیس» نقش شخصیت اوسوپ را بازی می‌کند. اوسوپ جوانی خوش‌نیت اما تا حدودی بی‌تأثیر و ترسو است که رؤیای تبدیل شدن به یک جنگجوی ترسناک در دریا را در سر دارد تا از این طریق بتواند احترام و قدردانی پدر غایب خودش را به دست بیاورد.

شخصیت اوسوپ از جمله بهترین شخصیت‌های فرعی در انیمه به شمار می‌رود و در این سریال لایو اکشن نیز شخصیتی سرگرم‌کننده و جالب‌توجه به شمار می‌رود. شخصیت پر سروصدای او می‌تواند تا حدودی ناراحت‌کننده و آزاردهنده باشد به خصوص در ابتدا ولی زمانی که او به خدمه لوفی می‌پیوندد، به شخصیت دوست‌داشتنی‌تری تبدیل می‌شود، از دوستانش حمایت می‌کند و آن‌ها را با اختراعات باورنکردنی و راحت خودش شگفت‌زده می‌کند.

۶. شخصیت سرآشپز زف

شخصیت‌های اصلی سریال لایو اکشن One Piece

سرآشپز زف از جمله بهترین شخصیت‌های به نمایش درآمده در سریال لایو اکشن «وان پیس» است که نقش آن را کریگ فیبراس بازی کرده است. زف یک دزد دریایی سابق است که قبلاً نام رد لگ را داشته ولی اکنون بازنشسته شده و یک رستوران شناور و مجلل به نام باراتی را در اختیار دارد که در آن، کلاه‌حصیری‌ها برای اولین بار با سانجی ملاقات می‌کنند.

زف شخصیتی پدر مانند برای سانجی است و این دو نفر نیز یک رابطه دوستانه با هم دارند. زف مردی از جنس شرافت و شجاعت است و داستان پس‌زمینه او با سانجی نیز احتمالاً خاطره‌انگیزترین و احساسی‌ترین خط داستانی سریال به شمار می‌رود. حضور شخصیت زف در سریال کوتاه است اما او قطعاً در فصل دوم سریال «وان پیس» حضور خواهد داشت، البته در صورتی که سرویس آنلاین نتفلیکس این اثر را برای فصل دوم تمدید کند.

۵. شخصیت زورو

شخصیت‌های اصلی سریال لایو اکشن One Piece

ستاره بزرگ ژاپنی مکنیو که پسر اسطوره فقید هنرهای رزمی سونی چیبای است، در سریال لایو اکشن «وان پیس» نقش شخصیت رورونوآ زورو را بازی می‌کند. زورو به‌عنوان یک شکارچی دزدان دریایی شناخته می‌شود که شهرتش در تمام چهار دریا پیچیده و به‌عنوان قاتل دزدان دریایی مشهور است. زورو به دنبال آن است تا به بزرگترین و برترین شمشیرزن جهان تبدیل شود.

زورو با اینکه شخصیتی ساکت است اما فردی وفادار، شجاع و تا حدودی تندخو است. رؤیای او برای تبدیل شدن به بزرگترین شمشیرزن گاهی اوقات او را مجبور می‌کند تا قبل از اینکه فکر کند، وارد عمل شود اما در هر صورت، او بهترین منافع گروه را در نظر می‌گیرد. شخصیت زورو تمام جنبه‌های یک قهرمان سریالی فانتزی را دارد و نقش‌آفرینی متعهدانه و هدف‌مند مکنیو نیز کاملاً مطابق با این شخصیت است.

۴. شخصیت نامی

شخصیت‌های اصلی سریال لایو اکشن One Piece

نامی تنها شخصیت زن اصلی سریال لایو اکشن «وان پیس» تاکنون به شمار می‌رود. او یک دزد بسیار ماهر است که گذشته‌ای پر پیچ‌وخم دارد و رازهایی را نیز مخفی کرده است؛ او به هنگام تلاشش برای سرقت نقشه گرند لاین با لوفی آشنا می‌شود و در ادامه نیز با اکراه به خدمه لوفی می‌پیوندد، اگرچه کاملاً مشخص است که او چیزی را از دیگران پنهان می‌کند.

نقش شخصیت نامی را در سریال لایو اکشن «وان پیس» امیلی راد بازی می‌کند. شخصیت نامی یک شخصیت به‌خوبی لایه‌بندی شده است که بدبین و پنهان‌کار است و در ادامه در کنار کلاه‌حصیری‌ها گارد خودش را پایین می‌آورد و به فردی مورد اعتماد و دلسوزتر تبدیل می‌شود و نسبت به دوستان جدید خودش احساساتی واقعی را شکل می‌دهد. نامی در حال حاضر در بین برخی از سرسخت‌ترین کاراکترهای زن در آثار فانتزی قرار دارد و این در حالی است که این شخصیت همچنان در حال رشد است. شخصیت نامی برای موفقیت سریال «وان پیس» بسیار مهم است و اندکی واقع‌گرایی موردنیاز را به این خدمه بی‌دغدغه اضافه می‌کند. این در حالی است که امیلی راد در این نقش واقعاً فوق‌العاده است.

۳. شخصیت کوبی

شخصیت‌های اصلی سریال لایو اکشن One Piece

بازیگر استرالیایی مورگان دیویس در سریال لایو اکشن «وان پیس» نقش کوبی را بازی می‌کند. او اولین دوست لوفی در این ماجراجویی به شمار می‌رود و یک پسر بچه است که توسط دزدی دریایی به نام آلویدا زندانی شده است. پس از اینکه لوفی او را از دست آلویدا آزاد می‌کند، کوبی به نیروی تفنگ‌داران دریایی می‌پیوندد و رابطه نزدیکی با نایب دریاسالار گارپ شکل می‌دهد.

شخصیت کوبی را می‌توان نماینده مخاطبان و بیننده‌ها در داخل سریال لایو اکشن «وان پیس» دانست. او همانند بیننده‌ها گیج شده و از دنیای خیره‌کننده اطرافش شگفت زده شده است. اگرچه تعهد او به تفنگ‌داران دریایی ثابت باقی می‌ماند اما شخصیت کوبی آن‌چنان شجاع و نترس می‌شود که آشکارا از وارپ برای دفاع از لوفی سرپیچی می‌کند. کوبی یک مرد جوان شیرین ولی شجاع است و لوفی نیز از اینکه او را به‌عنوان دوست خودش دارد، خیلی خوش‌شانس است.

۲. شخصیت سانجی

شخصیت‌های اصلی سریال لایو اکشن One Piece

سانجی آشپزی بااستعداد است که برای اولین بار در قسمت پنجم فصل اول سریال لایو اکشن «وان پیس» حضور پیدا می‌کند و به‌سرعت نیز به یکی از بهترین شخصیت‌های این سریال تبدیل می‌شود. سانجی جذاب و در عین حال جسور و تا حدی خودسر، شخصیتی است که با سبک مبارزه منحصربه‌فرد و همچنین داشتن حس یک قاتل، به شخصیت دوست‌داشتنی و محبوب تبدیل می‌شود.

تاز اسکایلر انتخاب بسیار خوبی برای ایفای نقش سانجی بوده است و با پیوستن این شخصیت به خدمه کلاه‌حصیری نیز سریال جان تازه‌ای می‌گیرد. رابطه جالب سانجی با نامی و شوخی‌های بازیگوشانه او با زورو و همچنین تشویق همیشگی او از لوفی و اوسوپ واقعاً عالی است. مطمئناً اگر کاپیتان کلاه حصیری نبود، سانجی دوست‌داشتنی‌ترین شخصیت سریال «وان پیس» می‌شد.

۱. شخصیت لوفی

شخصیت‌های اصلی سریال لایو اکشن One Piece

ایناکی گودوی انتخابی عالی برای ایفای نقش مانکی دی لوفی در سریال لایو اکشن «وان پیس» بوده است. این بازیگر جوان مکزیکی به‌خوبی در نقش این دزد دریایی بازیگوش و خوش شانس جای گرفته است، دزدی که رؤیای دور هم جمع کردن یک خدمه کشتی و پیدا کردن وان پیس برای تبدیل شدن به پادشاه دزدان دریایی را در سر دارد.

شخصیت لوفی بسیار جذاب، سرگرم‌کننده، شیرین و ملموس است و همین نیز او را به شخصیت اصلی فوق‌العاده‌ای تبدیل می‌کند. ایناکی گودوی توانسته به‌خوبی شخصیت رنگارنگ لوفی را به نمایش بگذارد و نگرش بسیار مثبت او را برجسته کند و در عین حال، از منفور شدن او جلوگیری به عمل بیاورد. این در حالی است که این بازیگر توانسته شخصیت لوفی را در سکانس‌های مبارزه به‌خوبی به نمایش بگذارد، سکانس‌هایی که تقریباً به‌خوبی از مانگا و انیمه به دنیای لایو اکشن آورده شدند. مطمئناً ایناکی گودوی به یکی از ستارگان برجسته سرویس آنلاین نتفلیکس تبدیل خواهد شد و برداشت او از شخصیت لوفی نیز بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت.


در این مطلب به معرفی و رتبه‌بندی شخصیت‌های اصلی سریال لایو اکشن «وان پیس» بر اساس محبوبیت و دوست‌داشتنی بودن آن‌ها پرداختیم. نظر شما درباره این سریال و کاراکترهای آن چیست؟

منبع: کولایدر

GubaruButcher of blaviken7CameraManSv_69BlackCityThe fROGmeysambDota2assassinDark.Elden-LordگمنامStarfieldAhmad_bkبروداسموک در دنیای موازیsefirot2011شادمن 3Republic of SegaFume knight𝐆𝐄𝐑𝐀𝐋𝐓v-alkaline

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا