هاست پرسرعت
خودرو

رندرهای جذاب از بی ام و X6M فیس لیفت در فضای مجازی منتشر شد

رندرهای جذاب از بی ام و X6M فیس لیفت در فضای مجازی منتشر شد

بی‌ام‌و به‌صورت مداوم در حال کار روی محصولات جدید یا فیس لیفت است و یکی از آن‌ها X6M خواهد بود. این خودرو اخیراً در حال تست رؤیت شده و انتظار می‌رود در آینده نزدیک به‌صورت رسمی معرفی شود.

شاسی‌بلند کوپه بی‌ام‌و در نسخه‌های استاندارد و پرفورمنس دیده ‌شده و برخی رسانه‌ها نیز با توجه به تصاویر جاسوسی منتشر شده اقدام به ترسیم رندرهایی مجازی از این خودرو کرده‌اند. تصاویری که مشاهده می‌کنید چهره خشن‌تری از شاسی بلند کوپه و تازه نفس را به نمایش می‌گذارند. البته ما نمی‌توانیم میزان دقت این تصاویر و شباهت آن‌ها با نسخه نهایی را تخمین بزنیم اما می‌توانیم استفاده از سپر جلوی کاملاً جدید را ببینیم. همچنین لبه سپر نیز تغییر کرده و به نظر می‌رسد جلوپنجره نیز اندکی بزرگ‌تر شده است.

در نمای عقب X6M به روز شده حجم تغییرات کمتر خواهد بود. در واقع با توجه به تصاویر جاسوسی منتشر شده و این رندرها به نظر می‌رسد تقریباً چیزی تغییر نکرده و چراغ‌ها، سپر و دیفیوزر پایین سپر نیز مشابه نسخه قبل از فیس لیفت این شاسی‌بلند اسپرت هستند. از نظر پرفورمنس نیز انتظار نداریم تغییر عظیمی در زیر کاپوت رخ دهد. اگر این حدس و گمان درست باشد X6M نونوار شده همچنان از پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی بی‌ام‌و استفاده خواهد کرد و قدرت ۶۰۰ اسب بخار و گشتاور ۴۴۹ نیوتون متر خواهد داشت. نسخه کامپتیشن این خودرو قدرت ۶۱۷ اسب بخاری دارد و از سیستم چهار چرخ محرک سود می‌برد.

رندرهای جذاب از بی ام و X6M فیس لیفت در فضای مجازی منتشر شد

احتمالاً در بخش کابین تغییراتی را خواهیم دید. تصاویر قبلی نشان داده‌اند X6M به‌روز شده دارای دو نمایشگر بوده و دسته‌دنده جدید نیز در آن نصب ‌شده است. احتمالاً نسخه فیس لیفت این خودرو سال آینده معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود از نیمه دوم سال ۲۰۲۳ به عنوان خودروی مدل سال ۲۰۲۴ راهی بازار آمریکا شود. باید منتظر ماند و دید دست پخت جدید بی‌ام‌و برای این کلاس خودرویی چه خواهد بود.

تصاویر جاسوسی بی‌ام‌و X6M فیس لیفت

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا