هاست پرسرعت
بازی

روند توسعه‌ی Perfect Dark بسیار خوب پیش می‌رود

روند توسعه‌ی Perfect Dark بسیار خوب پیش می‌رود

استودیوی Crystal Dynamics که یکی از توسعه‌دهندگان بازی Perfect Dark جدید است به تازگی مدعی شده که روند توسعه‌ی این بازی به طرز فوق‌العاده‌ای پیش می‌رود. شرکت مادر این استودیو یعنی Embracer Group هم اخبار تازه‌ای را در مورد Guardians of the Galaxy و Tomb Raider منتشر کرده است.

مدیر عامل Crystal Dynamics و Eidos یعنی آقای فیل راجرز (Phil Rogers) در آخرین جلسه‌ی مالی شرکت Embracer Group به صحبت در مورد پروژه‌های کنونی این استودیو پرداخته است. در سپتامبر سال 2021 بود که ایکس باکس اعلام کرد استودیوی Crystal Dynamics را برای کمک به The Initiative در توسعه‌ی بازی Perfect Dark استخدام کرده است. Perfect Dark قرار است اولین بازی استودیوی The Initiative باشد. راجرز در مورد این بازی گفت:

ما مشغول کار روی بازی Perfect Dark هستیم و روند توسعه‌ی آن به طرز فوق‌العاده‌ای پیش می‌رود. چیزی که بسیار امیدوارکننده است نحوه‌ی واکنش تیم داخلی ما به چنین موقعیتی است. اگر به این مسئله فکر کنیم، همکاری بین استودیوهای مختلف در نقاط جغرافیایی و زمانی و بین شرکت‌های متفاوت به امری عادی در آینده تبدیل خواهد شد. پس کنار آمدن استودیوی The Initiative با Crystal به این خوبی عالی است.

صحبت‌های راجرز شباهت زیادی به رئیس Xbox Game Studios یعنی مت بوتی (Matt Booty) دارند. بوتی در ماه سپتامبر گفته بود که زمان کار کردن یک استودیو به تنهایی روی پروژه‌های بزرگ به پایان رسیده است. پیش از این استودیوهایی مثل Relic Studios (برای Age of Empires 4)، Certain Affinity (برای Halo)، Iron Galaxy (برای Killer Instinct) و Blackbird (برای Minecraft Legends) با استودیوهای مایکروسافت همکاری کرده بودند.

در ماه مارس VGC گزارش داد که مشکلات در رابطه با روند توسعه‌ی Perfect Dark وجود دارد و بسیاری از توسعه‌دهندگان ارشد The Initiative در سال گذشته آن را ترک کردند. هم‌چنین نیمی از تیم توسعه‌ی بازی این استودیو را ترک کردند که منجر به سنگین‌تر شدن وظیفه‌ی Crystal Dynamics شده است.

Crystal Dynamics در ماه آپریل گفته بود که توسعه‌ی بازی Tomb Raider جدید با موتور Unreal Engine 5 آغاز شده است. راجرز در جریان این جلسه‌ی مالی اطلاعاتی را در رابطه با این پروژه هم به اشتراک گذاشت:

تبلیغات

همکاری ما با Epic Games و در اختیار داشتن Unreal Engine 5 به ما اجازه‌ می‌دهد تا داستان‌گویی را به سطح جدیدی برسانیم. ما هنوز اطلاعاتی را در مورد آینده‌ی این فرنچایز منتشر نکرده‌ایم. اما تیم توسعه‌ی ما هیجان‌زده است تا هر چه سریع‌تر در سال آینده این اطلاعات را به اشتراک بگذارد.

او افزود که بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy استودیوی Eidos Montreal که سال گذشته منتشر شده هم به دستاورد جدیدی رسیده است:

بازی تحسین‌شده‌ی Guardians of the Galaxy ما هم به تازگی یک ساله شد و این بازی توانست به تازگی به شمار هشت میلیون بازیکن برسد. با اضافه شدن این بازی به Game Pass و PlayStation Plus شاهد تعامل بسیار خوب بازیکنان با آن بوده‌ایم.

اخیرا شایعاتی در سطح اینترنت منتشر شده بود که خبر از توسعه‌ی یک بازی جدید Deus Ex توسط Eidos Montreal می‌داد. هم‌چنین گفته شده بود که Eidos Montreal مشغول همکاری با ایکس باکس روی Fable جدید است. راجرز در مورد این شایعات گفت:

ما در حال حاضر آماده‌ی افشا کردن چیزی نیستیم. اما سال آینده دوست داریم برگردیم و بیشتر در مورد پروژه‌هایی که در Eidos روی آن‌ها کار می‌کنیم صحبت کنیم.

در نهایت راجرز افزود که واکنش‌ها به یک نظرسنجی در مورد فرنچایز Legacy of Kain استودیوی Crystal Dynamics بسیار مثبت بوده و این استودیو به بازگرداندن این سری قدیمی فکر می‌کند.

DARKSIRENLonesome guyAn anonymousmahdi12345امیر حسینraminDanialETERNAL_MAN (از بن بازگشته)ChiefCapitanSkyrim : The Elder Scrolls VMmfb🏴🏴🏴Immortal SpartanLone wolf

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا