هاست پرسرعت
بازی

رویارویی با کلیکرها در ویدیو جدید سریال The Last of Us

رویارویی با کلیکرها در ویدیو جدید سریال The Last of Us

در تازه‌ترین ویدیو منتشر شده از سریال مورد انتظار The Last of Us شاهد رویارویی جوئل و الی با کلیکرها می‌باشیم.

با قاطعیت می‌توان گفت که یکی از پروژه‌های مورد انتظار تاریخ مدیوم تلویزیون در طی چند سال گذشته The Last of Us می‌باشد. مجموعه‌ای که از فرنچایزی به همین نام در صنعت بازی‌های ویدیویی الهام گرفته و دنیایی آخرالزمانی و بسیار وحشتناک را به تصویر می‌کشد که طرفداران بسیاری در سراسر جهان پیدا کرده است.

پدرو پاسکال (Pedro Pascal) و بلا رمزی (Bella Ramsey) به ترتیب ایفاگر نقش‌های جوئل و الی را بر عهده گرفته‌اند. دو غریبه‌ای که برای یک ماجراجویی خطیر با یکدیگر همسفر شده و به مرور رابطه‌ای پدر و دختری بین آن‌ها شکل می‌گیرد که رقم‌زننده وقایعی غم‌انگیز و شوکه‌کننده می‌باشد.

در تازه‌ترین ویدیو منتشر شده از سریال The Last of Us شاهد رویارویی این دو با موجودات مبتلا شده تحت عنوان کلیکر می‌باشیم. صحنه‌ای هیجان‌انگیز که در ادامه می‌توانید به مشاهده آن بپردازید.

تبلیغات
دانلود

این مجموعه تلوزیونی که توسط کریگ مازن (Craig Mazin) و نیل دراکمن (Neil Druckmann) تهیه شده است، از بازیگرانی همچون گابریل لونا (Gabriel Luna)، ماری بارتلت (Murray Bartlett)، کان اونیل (Con O’Neill)، آنا تورو (Anna Torv) و نیکو پارکر (Nico Parker) بهره می‌برد.

سریال The Last of Us در تاریخ 15 ژانویه (25 دی) از طریق شبکه HBO پخش خود را آغاز خواهد کرد.

منبع: کولایدر

DARKSIRENMehran.BaCapitanbabhaTlou part 2 game of the centuryKurosAl.ml.khHesam(Free Tomaj)SquatlatexBoogimanA,,shگیمر غمگین

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا