هاست پرسرعت
خودرو

رویگردانی خریداران تسلا از فرمان یوغ و استقبال دوباره از فرمان سنتی!

رویگردانی خریداران تسلا از فرمان یوغ و استقبال دوباره از فرمان سنتی!

تسلا با معرفی فرمان یوغ روی خودروهای مدل S و مدل X در دو سال پیش بسیار خبرساز ظاهر شد اما به نظر می‌رسد این تب تند به سردی گراییده است.

خریدارانی که مشتاق تعویض فرمان عجیب خودروی خود با فرمان سنتی بوده‌اند در عرض یک هفته موجودی انبار تسلا را خالی کرده‌اند. کیت نصب فرمان سنتی تسلا قطعه‌ای است که از طریق وب‌سایت این کمپانی قابل خریداری بوده و ۷۰۰ دلار قیمت دارد. فرمان یوغ تسلا از همان زمان عرضه بسیار جنجال‌برانگیز ظاهر شد اما دلیل آن خیلی به شکل غیرمرسوم ارتباط نداشت. در واقع تصمیم تسلا برای حفظ نسبت فرمان کنونی مدل S و مدل X باعث شد استفاده از فرمان عجیب جلوه کند.

مشتریان نیز به برخی مشکلات کیفیتی خود فرمان یوغ اشاره کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به خرابی سریع سطوح کنترل‌های روی فرمان اشاره کرد. تنها رقیب رده میانی که چنین نوع فرمانی را برای خودروهایش عرضه می‌کند تویوتاست که البته مهندسی ویژه‌ای را برای استفاده از فرمان موردبحث اعمال کرده است. تسلا اوایل سال جاری میلادی غربیلک فرمان استاندارد و سنتی را دوباره برای افرادی که علاقه‌ای به فرمان یوغ ندارند معرفی کرده بود. البته کارشناسان تصمیم تسلا دراین‌باره را کمی عجیب دانستند زیرا معمولاً این برند آمریکایی آپشن های جداگانه را عرضه نمی‌کند. هنوز مشخص نیست که تسلا چه زمانی موجودی انبار فرمان سنتی را دوباره شارژ خواهد کرد. نظر شما درباره فرمان یوغ چیست؟ آیا کاربردی بوده یا صرفاً جهت جلب‌توجه معرفی شده است؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱۲ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا