هاست پرسرعت
بازی

رکوردشکنی دوباره سریال Stranger Things در نتفیلکس

رکوردشکنی دوباره سریال Stranger Things در نتفیلکس

سریال Stranger Things به موفقیت بسیار بزرگی دست پیدا کرده و به تازگی نیز رکوردشکنی جدیدی به ثبت رسانده است.

سرویس آنلاین نتفیلکس هزینه‌های بسیار زیادی برای هر قسمت از سریال چیزهای عجیب (Stranger Things) کرده است ولی با توجه به موفقیت این سریال و همچنین میزان بیننده بسیار زیاد آن، به نظر می‌رسد که هزینه‌های نتفلیکس سودآوری بسیار خوبی داشته است.

پس از پخش بخش دوم فصل چهارم سریال «چیزهای عجیب» در سرویس آنلاین نتفلیکس، رکوردشکنی‌های این سریال همچنان ادامه دارد و این سریال توانسته از لحاظ میزان بیننده در صدر جدول قرار بگیرد.

دو قسمت آخر فصل ۴ سریال «چیزهای عجیب» که مدتی کوتاه پس از پخش هفت قسمت ابتدایی روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شدند، توسط طرفداران و بیننده‌ها بیش از ۱ میلیارد ساعت دیده شده‌اند.

تبلیغات

بنابر گزارش‌ها، در طی یک هفته پس از شروع پخش فصل ۴ در سرویس آنلاین نتفیلکس، این سریال بیش از ۷/۲ میلیارد دقیقه دیده شده است که بالاترین میزان در یک سرویس آنلاین به شمار می‌رود. در طی چهار روز ابتدایی پس از پخش بخش دوم نیز این سریال ۵/۹ میلیارد دقیقه دیده شده بود.

جدول نیلسون بیشترین میزان بیننده سریال‌های سرویس‌های آنلاین در طول یک هفته را به نمایش در می‌آورد و از میان شش رده نخست این جدول نیز چهار تای آن متعلق به سریال «چیزهای عجیب» است و این خودش یک رکورد برجسته به شمار می‌رود.

سرویس آنلاین نتفیلکس قبل از شروع پخش فصل چهارم، این سریال را برای فصل پنجم تمدید و اعلام کرده بود که فصل پنجم آخرین فصل از این سریال محبوب و برجسته خواهد بود. در حال حاضر تاریخ پخشی برای فصل پنجم تعیین نشده است.

منبع: movieweb

DARKSIRENAlbertInvisible bearded userPlayground GamesAhmad_TRmeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا