هاست پرسرعت
بازی

زمان انتشار نسخه دیجیتالی Transformers: Rise of the Beasts مشخص شد

زمان انتشار نسخه دیجیتالی Transformers: Rise of the Beasts مشخص شد

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره زمان پخش نسخه دیجیتالی فیلم جذاب Transformers: Rise of the Beasts مشخص شده است.

تبلیغات

دومین فیلم از مجموعه جدید فرنچایز تبدیل‌شوندگان که تحت عنوان Transformers: Rise of the Beasts (تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران) شناخته می‌شود، مدتی می‌شود که در سینماهای سراسر جهان اکران شده و تاکنون فروشی بالغ بر ۴۰۰ میلیون دلار را رقم زده است. فروشی نسبتاً موفقیت‌آمیز که می‌تواند راه را برای ساخت باقی آثار مرتبط با این فرنچایز هموار نماید.

در حالی که Rise of the Beasts همچنان به برنامه اکران خود در سینماها ادامه می‌دهد اما طبق گزارش جدید کمپانی پارامونت پیکچرز، زمان انتشار نسخه دیجیتالی این فیلم جذاب و هیجان‌انگیز مشخص شده است. بدین ترتیب که طرفداران این فرنچایز در تاریخ ۱۱ ژوئیه (۲۰ تیر) به صورت بلوری و ۴K و سپس در تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر) به صورت دی‌وی‌دی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

این نسخه دیجیتالی شامل سکانس‌های حذف شده، سکانس‌هایی مرتبط با شخصیت‌های انسانی و در نهایت مستند پروسه تولید و پشت صحنه می‌باشد که علاقه مندان می‌توانند به تماشای آن نشسته و لذت ببرند.

طرفداران فرنچایز تبدیل‌شوندگان در سال ۲۰۲۴ میلادی نیز می‌توانند شاهد پخش انیمیشنی سینمایی تحت عنوان Transformers One باشند که شامل مبارزات جذابی حول محور ربات‌های عظیم‌الجثه خواهد بود.

منبع: کولایدر

هیچAMIN12unitedDARKSIRENFineGamerSaman_hkshKratosmeysambMahyarMsmBlue eyes White DragonCameraMan卂爪丨尺乙卂尺乇丨3doAshen undead the bearerKalSein

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا