هاست پرسرعت
خودرو

زیباترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۲ را کدام خودروساز ساخته است؟

زیباترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۲ را کدام خودروساز ساخته است؟

تا پایان سال ۲۰۲۲ میلادی چند روزی بیشتر باقی نمانده و ما می‌خواهیم در این نوشتار به بحث طراحی زیباترین خودروهای جهان توسط چند خودروساز معتبر بپردازیم هرچند قبلاً و به کرات اعلام کرده‌ایم تولید یک خودروی زیبا و جذاب کار راحتی نیست.

واضح است که ارائه سبد محصولاتی زیبا و هیجان‌انگیز کار سخت‌تری هم خواهد بود. با در نظر گرفتن این موضوع می‌خواهیم امروز به این سؤال بپردازیم که کدام خودروساز زیباترین سبد محصولات در سال ۲۰۲۲ را دارد؟ همه می‌دانیم که انتخاب برندهایی که واقعاً نمی‌توانند پاسخی روشن به این سؤال بدهند آسان خواهد بود. خودروسازانی همچون بی ام و، کیا و مرسدس بنز در سراسر جهان به یک اندازه محبوب نیستند. قطعاً این شرکت‌ها خودروهای زیبایی نیز تولید کرده‌اند اما این موضوع درباره همه محصولاتشان صدق نمی‌کند.

اما نترسید! به نظر ما برخی گزینه‌ها وجود دارند که سبد محصولاتشان در سال ۲۰۲۲ واقعاً زیبا بوده است. اول به جنسیس می‌پردازیم. این برند لوکس کره‌ای تنها ۶ خودرو را تولید می‌کند اما هرکدام از آن‌ها دارای طراحی منسجم با خطوط شیک و تمیز هستند و مشکل طراحی بزرگی ندارند.

البته جنسیس تنها برند موردبحث ما نیست. گزینه بعدی می‌تواند لندروور باشد. با نگاهی دقیق به سبد محصولات لندروور شباهت‌هایی با جنسیس را پیدا خواهید کرد. محصولات لندروور شخصیتی دارند که کمتر در سایر شاسی بلندها دیده می‌شود. حتی تفاوت قابل‌توجهی بین استایل خودروهای لندروور دیده می‌شود و از طراحی جعبه‌ای گرفته تا انحنادار، این برند اکثر سلیقه‌ها را راضی می‌کند.

نهایتاً به آلفارومئو می‌رسیم که ظاهراً این اواخر روی غلتک افتاده است. کراس اوور توناله همین اواخر معرفی شده و شاسی‌بلند زیبا و منحصربه‌فرد در مقایسه با رقباست. باقی محصولات آلفارومئو همچون جیولیا و استلویو نیز خودروهایی برجسته و زیبا هستند.

این سه برند انتخاب ما بوده‌اند اما شما درباره زیباترین سبد محصولات خودروسازان در سال ۲۰۲۲ چه فکر می‌کنید؟ البته در انتخاب خود به کل محصولات یک خودروساز فکر کنید چراکه حتی یک خودروی زشت نیز می‌تواند این انتخاب را تحت تأثیر قرار دهد.

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا