هاست پرسرعت
بازی

ساخت دنباله فیلم هندی RRR تایید شد

ساخت دنباله فیلم هندی RRR تایید شد

کارگردان فیلم هندی و موفق RRR اعلام کرده که قصد ساخت دنباله‌ای برای این اثر را دارد.

فیلم آر آر آر (RRR) به کارگردانی اس اس راجامولی (S.S. Rajamouli) در سال جاری میلادی روی پرده سینماها اکران شد و توانست عملکرد موفقی از خودش به جای بگذارد. حالا این کارگردانی در مصاحبه تازه خودش تایید کرده که دنباله‌ای برای این فیلم در دست توسعه قرار دارد.

او اعلام کرده که فیلم‌نامه فیلم «آر آر آر ۲» را پدرش یعنی وی ویجایندرا پراساد (V. Vijayendra Prasad) قلم خواهد زد. این کارگردان هندی در مصاحبه خود اظهار داشته:

پدرم نویسنده فیلم‌نامه تمام آثارم است. ما اندکی در مورد ساخت فیلم «آر آر آر ۲» با یکدیگر صحبت کردیم و او در حال حاضر در حال توسعه داستان آن است.

تبلیغات

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد فیلم «آر آر آر ۲» در دست نیست و این موضوع ناشی از آن است که این پروژه هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و هنوز سر و شکل نگرفته است. فیلم «آر آر آر» یکی از پر خرج‌ترین فیلم‌های هندی ساخته شده خارج از هندوستان به شمار می‌رود که بنابر گزارش‌ها حدود ۷۲ میلیون دلار بودجه آن بوده است.

فیلم تاریخی و حماسی «آر آر آر» برداشتی خیالی از داستان زندگی واقعی دو مبارز آزادی هند در دهه ۱۹۲۰ میلادی به نام کومرام بیم و آلوری سیتاراما را به تصویر می‌کشد که به سرعت با یکدیگر دوست می‌شوند تا با دشمن مشترک خودشان یعنی بریتانیای اشغالگر مبارزه کنند.

منبع: ورایتی

GAMER 1995O2

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا