هاست پرسرعت
بازی

سازنده Deadpool خواهان حضور هالک در ددپول 3 می‌باشد

سازنده Deadpool خواهان حضور هالک در ددپول 3 می‌باشد

راب رایفلد، سازنده فیلم «Deadpool»، به اندازه دیگر طرفداران مارول مشتاق انتشار فیلم «Deadpool 3» بوده و خواهان حضور هالک و X-Force در این فیلم می‌باشد.

طرفداران مارول با اشتیاق اخبار و شایعات مرتبط با «Deadpool 3» را دنبال می‌کنند. در حالی که رایان رینولدز و تیم فیلم «Deadpool 3» سخت در تلاشند تا این قهرمان را وارد دنیای سینمایی مارول کنند، راب رایفلد خالق ددپول لیستی از شخصیت‌هایی که مشتاق دیدن آ‌ن‌ها در فیلم جدید می‌باشد را ارائه داده است.

اگرچه هیچ اطلاعاتی از ماجراجویی‌های بعدی ددپول منتشر نشده است، طرفداران گمانه‌زنی‌های زیادی راجع به داستان سومین فیلم این فرنچایز دارند. زمانی که طرفداران انتظارات خود را تا این حد بالا می‌برند در نهایت از محصول نهایی ناامید خواهند شد. به نظر می‌رسد رایفلد نیز همچون طرفداران انتظارات زیادی از این فیلم دارد.

با وجود اینکه دیزنی تایید کرده است که فرنچایز ددپول همچنان با درجه سنی بزرگسالان منتشر خواهد شد و به بسیاری از شخصیت‌ها و رویداد‌های دنیای سینمایی مارول به سبک تند و شوخ طبع ددپول اشاره خواهد شد، هنوز مشخص نیست که آیا دیزنی اجازه خواهد داد شخصیت‌های خانوادگی مارول مستقیما در این فیلم حضور پیدا کنند یا خیر.

برعکس کمپانی برادران وارنر و دنیای دی‌سی، دیزنی و مارول همیشه از تصویر خود به عنوان شرکتی با محتوای خانوادگی محافظت کرده‌اند. با وجود اینکه مخاطبین بین‌المللی در پلتفرم دیزنی پلاس به محتوای بزرگسالانه دسترسی دارند، نسخه این برنامه در آمریکا گزینه کنترل والدین را برای تماشای فیلم‌هایی مثل «Logan» و «Deadpool»، به پلتفرم خود اضافه کرده است. با درنظر گرفتن این امر، ممکن است مارول از اضافه کردن قهرمانان شناخته شده خود به فیلمی با درجه سنی بزرگسالان اجتناب کند.

منبع: مووی‌وب

PlayStation Studios PS5O2HulkLittle∞GodDARKSIRENmeysambEMPEROR NIMA SHAMSعلیمرد بدون نامAlbert

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا