سازنده Gears 5 به ادغام ویژگیهای UE5 در Microsoft Visual Studio کمک میکند
سازنده Gears 5 به ادغام ویژگیهای UE5 در Microsoft Visual Studio کمک میکند
توسعه دهنده بازی Gears 5، یعنی کوالیشن ( The Coalition)، به ادغام ویژگیهای Unreal Engine 5 در Microsoft Visual Studio کمک میکند.
آقای دیوید لی (David Li)، مدیر تولید ++Visual C، در آخرین بهروزرسانی وبلاگ خود، سومین مرحله از ادغام آنریل انجین ۵ با ویژوال استودیو را که با همکاری استودیوی کوالیشن بوده را معرفی کرد.
به گفتهی لی، کار کوالیشن روی فرنچایز محبوب Gears of War، الهام بخش تیم توسعهی ویژوال استودیو، برای ارائه یک ویژگی جدید بوده است که به کاربران اجازه میدهد، تا بلوپرینتها (Blueprints) را جستوجو کنند.
امروز، تیم سازنده از عملکردهای اضافی و مجموعهای از ویژگیهای جدید پردهبرداری کرده است که به گفتهی لی، بهرهوری در ساخت بازی را به اوج خود میرساند.
ابزارها و ویژگیهای Unreal Engine 5 برای Microsoft Visual Studio
ابزارهای جدید آنریل انجین ۵ و ویژگیهای جدیدی که برای ویژوال استودیو رونمایی شدند، در اینجا لیست شده است:
- بلوپرینتهای آنریل انجین تمام منابع را یافت میکنند
- آنالیزور کد برای آنریل انجین: بررسی Naming Convention
- بهبود پشتبانی از Doxygen Comments برای آنریل انجین
- ساخت Insight Integration
- بهبود عملکرد ++C، برای توسعه بازی
تیم توسعه از یک بازی واقعی AAA، که با آنریل انجین ۵ ساخته شده برای ارزیابی بهبود عملکرد در ویژوال استودیو استفاده کرد. آنها سناریوها را با ثبت گزارشهای داخلی اندازهگیری کردند. برای شبیه سازی کار توسعهدهندگان بازی در دنیای واقعی، آنها از یک سیستم با Ram بالا و CPU قوی استفاده کردند. بهترین بهبود عملکرد، افزایش دو تا سه برابری سرعت در تجزیه پروژه های ++C، در اولین اجرا بود.
تیم، بازخورد ارزشمندی از بازیسازان در مورد چگونگی ارتقای این حوزه دریافت کرد، و به گفته لی، آنها مشتاق هستند تا بشنوند که توسعهدهندگان در هنگام آغاز پروژههایشان چقدر راندمان کاری بهتری دارند .