هاست پرسرعت
بازی

سازندگان ساخت No More Heroes 4 را رد نمی‌کنند

سازندگان ساخت No More Heroes 4 را رد نمی‌کنند

در حالی No More Heroes 3 پایانی برای سری بود، گویچی سودا (Goichi Suda) از گرس‌هاپر منیوفکچر (Grasshopper Manufacture)، ساخت ادامه‌ی آن را دور از انتظار نمی‌داند.

در سال 2021 و با عرضه No More Heroes 3، پس از مدت‌ها شاهد یک نسخه جدید در این سری بودیم که البته پایان این حماسه را رقم زد. استودیو گرس‌هاپر منیوفکچر در زمان عرضه بازی، تاکید کرد که این عنوان آخرین قسمت این سری است؛ اگرچه به‌نظر می‌رسد که این تمام ماجرا نیست.

سازنده سری، گویچو سودا (با نام مستعار Suda51)، در مصاحبه‌ای با GNN گفت که اگرچه No More Heroes 3 پایان سری را نشان می‌دهد، اما نمی‌توان گفت که چه اتفاقی ممکن است در آینده بیفتد. او تقاضای بالای هواداران برای No More Heroes 4 را دلیلی برای احتمال ساخت این بازی بیان می‌کند. او گفت:

تبلیغات

بله، درست است، No More Heroes 3 آخرین نبرد تراویس بود. هیچ کس نمی‌تواند بگوید که در 10 سال آینده چه اتفاقی می‌افتد. اگر درخواست شدید طرفداران وجود داشته باشد، تراویس ممکن است برگردد. درست مثل تام کروز در نقش ماوریک.

اگر در نهایت No More Heroes 4 اتفاق بیفتد، جالب خواهد بود که ببینیم گرس‌هاپر منیوفکچر در این پروژه چه نقشی دارد. این استودیو در اکتبر سال گذشته توسط NetEase خریداری شد. قبل از آن، سودا تایید کرد که پنج پروژه در دست توسعه دارد و حق نشر No More Heroes به طور کامل به مارولس (Marvelous) بازگشته است.

بازی No More Heroes 3 قرار است در تاریخ 19 مهر (11 اکتبر) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اکس و اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و PC عرضه شود.

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا