هاست پرسرعت
بازی

سازندگان Days Gone با انتخاب بازیگر فیلم این اثر موافق نیستند

سازندگان Days Gone با انتخاب بازیگر فیلم این اثر موافق نیستند

جف راس (Jeff Ross) و جان گاروین (John Garvin)، کارگردانان Days Gone و اعضای سابق Bend Studio، نارضایتی خود از انتخاب بازیگر فیلم این اثر را ابراز کردند.

خبر ساخت یک اثر سینمایی از روی Days Gone به نوبۀ خود غافلگیرکننده بود و ظاهراً انتخاب سم هیوین (Sam Heughan)، به عنوان بازیگر نقش دیکن نیز برای بسیاری دور از انتظار بوده است.

طرفداران همین حالا نیز خواستار این هستند که آقای سم ویتور (Sam Witwer) برای این فیلم انتخاب شود؛ آقای ویتور در بازی Days Gone، برای دیکن صداگذاری کرده است و چهرۀ این شخصیت را نیز بر اساس ظاهر او طراحی کرده‌اند.

در همین باب، جان گاروین پیام جف راس در توییتر را در صفحۀ خودش بازتوییت کرد:

واقعاً مسخره است که آن‌ها سم ویتور را برای این فیلم انتخاب نمی‌کنند. او از لحاظ فیزیکی، ظاهرش برای این نقش مناسب است و در بازیگری حرف ندارد.

– جف راس

حتی کوری بارلوگ (Cory Barlog)، کارگردان God of War 2018، نیز اشاره کرد که خواستار انتخاب سم ویتور برای این فیلم است.

تبلیغات

جان گاروین در توییتی دیگر، بعد از ابراز نارضایتی خود، پیام کوری بارلوگ را نیز بازتوییت کرد:

سم ویتور خود دیکن است.

اگر او در فیلمی بازی کند، آن فیلم حسابی برای من لذت‌بخش خواهد بود.

– کوری بارلوگ

قابل توجه است که گزارش ساخت فیلم Days Gone در حالی انتشار یافت که سونی در گذشته، پیشنهاد Bend Studio مبنی بر ساخت دنبالۀ این بازی را رد کرده و همین موضوع باعث جنجال‌هایی شده است. جف راس و جان گاروین در ادامۀ جدایی خبرسازشان از این استودیو، به‌شدت از سونی بابت رفتار متفاوت خود با این بازی نسبت به عناوین فرست پارتی دیگر آن مثل Ghost of Tsushima، انتقاد کردند.

راس و گاروین در پاسخ‌های خود به طرفداران، اذعان کردند که امیدوارند در ساخت این فیلم با آن‌ها مشورت شود و گاروین گفت که باید برای او به خاطر خلق جهان، شخصیت‌ها و داستان Days Gone، کمی ارزش قائل شوند. این دو همچنین، اظهار کردند که هیچ مشکلی با سم هیوین ندارند، ولی دوست دارند که سم ویتور را در این نقش ببینند.

sauronSky ManInvisible bearded userLonesome guyChris redfieldmeysambMahyarMsmاتزیو آدیتورهPlayground Gamesㄒ卄乇 Ҝ几丨Ꮆ卄ㄒHerfeiyEmperor Nima Shamsعلیموایهادی صفاییAhmad_TRAlbert

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا