هاست پرسرعت
بازی

گزارش: راک‌استار مانع انتشار فوتیج‌های اولیه GTA می‌شود

گزارش: راک‌استار مانع انتشار فوتیج‌های اولیه GTA می‌شود

یکی از بنیان‌گذاران استودیو DMA Designs که اکنون ما آن را با نام راک‌استار نورث می‌شناسیم در توییت اخیر خود به شدت از سیاست‌های این شرکت در ارتباط با تولید کنندگان محتوا انتقاد کرده است.

او در این توییت به یکی از فوتیج‌های اولیه این استودیو اشاره کرده است:

من شاهد آن هستم که راک‌استار دوباره وارد حالت آزار‌دهنده‌ای شده و برای هر ویدیو مرتبط به GTA کپی‌رایت استرایک صادر می‌کند، از جمله هر دو ویدیو اولیه من.

آن‌ها سعی می‌کنند انتشار ماحصل کار هر کسی روی یک بازی را سد کنند، [حتی] هر فوتیج مربوط به مراحل توسعه از دوران قدیم.

منظور از ویدیوهای نمونه اولیه، فوتیج‌هایی است که از اولین بیلدهای GTA اورجینال در اوایل دهه ۹۰ میلادی و هنگامی که راک‌استار نورث با نام DMA Desings فعالیت می‌کرد، ضبط شده‌اند. احتمالاً بازیکنان قدیمی‌تر حوزه بازی‌های ویدیویی تیم قدیم راک‌استار نورث را به دلیل توسعه سری Lemmings به خاطر بیاورد.

تبلیغات

اگرچه اسناد توسعه مربوط به ساخت GTA بسیار نایاب هستند اما برخی از توسعه دهندگانی که در اولین روزهای کار این شرکت در آن‌جا مشغول بودند طی سال‌های اخیر بعضی از ویدیوهای پشت صحنه را منتشر کرده‌اند. با توجه به این توییت گمان می‌رود که راک‌استار این ویدیوها را هدف قرار داده است.

رسانه منبع این خبر با تیم روابط عمومی راک‌استار تماس حاصل کرده و باید برای دریافت اطلاعات بیشتر منتظر بمانیم. استودیوهای راک‌استار گیمز در حال حاضر سخت مشغول توسعه GTA 6، نسخه بعدی این سری هستند که طبق شایعات در شهری الهام گرفته شده از میامی آمریکا جریان خواهد داشت و شامل اولین شخصیت زن قابل بازی تاریخ مجموعه خواهد بود.

به گزارش رسانه بلومبرگ روند ساخت این بازی از سال ۲۰۱۴ یعنی یک سال بعد از عرضه نسخه پنجم آغاز شده و حداقل دو سال تا عرضه آن فاصله داریم.

منبع: VGC

DARKSIRENامینarmanvahid gamerInvisible bearded userRezag1animals@alistarTlou part 2 game of the centuryامیر گیمرmeysambHASSAN_SHAHINshadow

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا