هاست پرسرعت
بازی

سازگاری بازی The Last of Us Part I با کنسول استیم دک

سازگاری بازی The Last of Us Part I با کنسول استیم دک

بازی The Last of Us Part I اواخر تابستان سال جاری برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر شد و به‌تازگی زمان عرضه این بازی برای پی سی تایید شده است. حالا در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، نیل دراکمن کارگردان این بازی، اعلام کرد که بازی The Last of Us Part 1 روی کنسول استیم دک نیز سازگار خواهد بود. رئیس استودیو بازی‌سازی ناتی داگ در پاسخ به صحبت یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر که از انتظار خود برای مشاهده این اثر روی کنسول شرکت Valve سخن به میان آورده بود، دراکمن گفت:

«الی و جوئل استیم دک را زیبا خواهند کرد… نگران نباشید.»

الی در بازی The Last of Us Part I (ریمیک لست آو آس) کنسول PS5 سونی

استودیو ناتی داگ در جریان برگزاری مراسم گیم اواردز سال ۲۰۲۲ تاریخ عرضه بازی The Last of Us Part I برای رایانه‌های شخصی را به‌صورت رسمی اعلام کرد. این اثر در تاریخ ۳ مارس سال ۲۰۲۳ (۱۲ اسفند امسال) در دسترس کاربران پی سی قرار خواهد گرفت. پیش‌فروش این اثر روی پلتفرم استیم آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند پیش از عرضه رسمی این اثر برای رایانه‌های شخصی به خرید آن بپردازند. gsxr در بررسی بازی The Last of Us Part I برای این اثر نمره ۹٫۵ را در نظر گرفته است. در بخشی از بررسی این بازی به قلم محمد صادق تواضعی می‌خوانیم:

«تمامی تغییرات کوچک و بزرگ The Last of Us Part 1 دست به‌دست هم داده‌اند تا کاربران تازه‌وارد بتوانند یکی از بهترین بازی‌های پلی استیشن و بهترین بازی‌های صنعت بازی‌های ویدیویی را در بهترین شرایط ممکن تجربه کنند. بااین‌حال نمی‌توان منکر این شد که برچسب قیمت ۷۰ دلاری نسبت به تغییرات اعمال شده برای هواداران قدیمی کمی ناعادلانه است، اما شخصیت‌پردازی جول و الی و ماجراجویی الی و رایلی آن‌قدر زیبا، دوست‌داشتنی و در عین حال غم‌انگیز است که هواداران قدیمی هیچ‌وقت از تجربه مجدد آن خسته نشوند.»

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه‌های خود را با gsxr به اشتراک بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا