هاست پرسرعت
بازی

سریال House of the Dragon شروعی بر مجموعه‌های جدید این فرنچایز است

سریال House of the Dragon شروعی بر مجموعه‌های جدید این فرنچایز است

سریال House of the Dragon از شبکه HBO به مانند دری خواهد بود که به روی مجموعه‌های گسترده‌ای از دنیای Game of Thrones گشوده خواهد شد.

در سال 2019 بود که سریال Game of Thrones با تمامی پستی و بلندی‌هایش به اتمام رسید و طرفداران این مجموعه را با حسرت تماشای دوباره دنیای خلق شده توسط جرج آر. آر. مارتین (George R. R. Martin) تنها گذاشت. با این حال سریال House of the Dragon که به جنگ داخلی خاندان تارگرین خواهد پرداخت پس از سال‌ها انتظار، سرانجام در آخر این ماه پخش خود را آغاز خواهد کرد.

با توجه به این که منابع زیادی از دنیای بازی تاج و تخت وجود دارد که می‌تواند مورد اقتباس قرار بگیرد، این سوال برای طرفداران پیش خواهد آمد که آینده این فرنچایز پس از House of the Dragon چگونه خواهد بود؟

میگل سپاچنیک (Miguel Sapochnik) که به عنوان تهیه‌کننده این مجموعه شناخته می‌شود، در طی مصاحبه با خبرگزاری هالیوود ریپورتر اعلام کرده که House of the Dragon به مانند دری خواهد بود که به روی سریال‌های بسیاری از فرنچایز بازی تاج و تخت گشوده خواهد شد.

وقایع بسیاری به دست جرج مارتین خلق شده که می‌توان آن‌ها را مورد اقتباس تلویزیونی قرار داد. مسئله‌ای که واکنش مدیر ارشد برنامه‌ریزی HBO یعنی کیسی بلویز (Casey Bloys) را در پی داشته است.

از چنین ایده‌ای که بتوانیم بر روی یک خاندان بخصوص همچون تارگرین تمرکز کنیم استقبال می‌کنم. آن‌ها وقایع زیادی را در سرزمین وستروس رقم زده‌اند که ما می‌توانیم به سراغشان برویم.

البته که تمامی این مسائل به موفقیت و میزان استقبال House of the Dragon بستگی دارد. سریالی که از تاریخ 21 اوت (30 مرداد) پخش خود را آغاز خواهد کرد.

منبع: مووی‌وب

HASSAN_SHAHINRedeysmeysambدیمن تارگارین(در حال رقص با اژدهایان)اتزیو آدیتوره

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا