هاست پرسرعت
بازی

سریال Money Heist: Korea چارت‌ها را در نوردید!

سریال Money Heist: Korea چارت‌ها را در نوردید!

آمارهای سرویس نتفلیکس نشان می‌دهد که اقتباس کره‌ای Money Heist با استقبال بسیار گسترده مخاطبان جهانی مواجه شده است.

بعد از موفقیت عظیم سریال‌های کره‌ای پلتفرم نتفلیکس مثل Squid Game (بازی مرکب) و All Of Us Are Dead (همه ما مرده‌ایم)، حال به تازگی اقتباس کره‌ای سریال Money Heist (سرقت پول) توانست تا حلقه‌ای دیگر به زنجیره‌ی سریال‌های موفق این سرویس بیفزاید.

سریال Money Heist: Korea- Joint Economic Area (سرقت پول: منطقه‌ی اقتصادی متشرک) به مدت 33.7 میلیون ساعت تنها در سه روز اولیه‌ی پس از شروع پخش، در سرویس نتفلیکس تماشا شده است و همچنین به پربیننده‌ترین سریال غیرانگلیسی سرویس نتفلیکس تبدیل شده است.

این سریال علاوه بر فتح چارت‌های بین‌المللی، در کشورهای کره‌جنوبی، ویتنام، اندونزی، مالزی و تایلند نیز بسیار موفق ظاهر شد و در صدر لیست پربیننده‌ترین سریال‌های نتفلیکس در این کشورها قرار گرفت.

در حال حاضر سریال Money Heist: Korea- Joint Economic Area پس از فصل سوم سریال Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) و فصل چهارم سریال Stranger Things (چیزهای عجیب) در رتبه سوم پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس در این کشورها قرار دارد. فصل سوم سریال Umbrella Academy به مدت 124.5 میلیون ساعت و فصل چهارم سریال Stranger Things به مدت 76.9 میلیون ساعت تماشا شده‌اند.

این سریال به کارگردانی کیم هونگ-سون (Kim Hong-sun) و به نویسندگی ریو یونگ-جه (Ryu Yong-jae) ، کیم هوان-چه (Kim Hwan-chae) و چوی سونگ-جون (Choe Sung-jun) در سرویس نتفلیکس در دسترس قرار دارد. از بازیگران این سریال می‌توان به یو جی-ته (Yoo Ji-tae)، پارک هه-سو (Park Hae-soo) و لی وون-جونگ (Lee Won-jong) اشاره کرد.

منبع: کولایدر

DARKSIRENA personLittle samul(MANI(yas fanmeysambSony corporationJin sakai

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا