هاست پرسرعت
بازی

سریال Time Traveler’s Wife کنسل شد

سریال Time Traveler’s Wife کنسل شد

سریال اقتباسی علمی تخیلی «Time Traveler’s Wife» با بازی تئو جیمز و رز لزلی، بعد از تنها پخش یک فصل توسط شبکه HBO کنسل شد.

سریال «Time Traveler’s Wife» که بر اساس رمان نیفنگر  (Audrey Niffenegger) ساخته و پخش آن از تاریخ 15 مه 2022 (25 اردیبهشت) از شبکه HBO شروع شده بود، تنها بعد از یک فصل کنسل شد. تئو جیمز (Theo James) و رز لزلی (Rose Leslie) در نقش‌های کلیر اب‌شایر و هنری دی‌تمبل در این سریال حضور داشتند.

کتابدار اهل شیکاگو هنری دی‌تمبل از یک اختلال ژنتیکی نادر رنج می‌برد که منجر می‌شود وی به طور غیر قابل کنترلی در زمان سفر کند. در یکی از این سفرها هنری با عشق زندگی خود، کلیر آشنا می‌شود و آن‌ها باهم ازدواج می‌کنند. رابطه آن‌ها به علت عدم توانایی هنری در ماندن در یک بازی زمانی ثابت پیچیده می‌شود. در نتیجه او و همسرش مدام از هم جدا می‌شوند.

شبکه HBO در بیانیه‌ای در باب کنسل شدن این سریال گفته است که:

اگرچه فصل دوم سریال «Time Traveler’s Wife» ساخته نمی‌شود، همکاری با نویسندگان چیره دستی همچون استیون موفات (Steven Moffat) و دیوید ناتر (David Nutter) مایه افتخار ما بود. ما از تلاش و اشتیاق آن‌ها در راستای اقتباس رمان محبوب بسیار سپاسگزاریم. ما از رز و تئو و دیگر بازیگران برای بازی‌ فوق‌العادشان در این سریال تشکر می‌کنیم.

منبع: کولایدر

DARKSIRENA personmeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا