هاست پرسرعت
بازی

سی‌دی پراجکت: فراتر از بستۀ الحاقی Cyberpunk 2077 به این فرنچایز پایبند خواهیم ماند

سی‌دی پراجکت: فراتر از بستۀ الحاقی Cyberpunk 2077 به این فرنچایز پایبند خواهیم ماند

سی‌دی پراجکت (CD Projekt) به دنبال این خبر که تنها یک بستۀ گسترش‌دهنده برای Cyberpunk 2077 در نظر دارد، گفته است که به‌طور کامل به این آی‌پی پایبند خواهد ماند.

در چهارشنبه این هفته، از اولین DLC بازی Cyberpunk 2077، تحت عنوان Phantom Liberty، رونمایی شد و قرار است در سال 2023 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس، استیدیا و پلتفرم رایانه‌های شخصی انتشار یابد. کمی پس از این رونمایی، اعلام شد که این DLC، تنها بستۀ گسترش‌دهنده برای Cyberpunk 2077 خواهد بود.

در همین چهارشنبه، در جریان گزارش مالی نیمسال اول سی‌دی پراجکت، از مدیران اجرایی این شرکت خواسته شد تا جزئیات بیشتری از استراتژی توسعۀ بسته‌های الحاقی Cyberpunk منتشر کنند.

معاون ارشد توسعۀ تجاری سی‌دی پراجکت، آقای Michał Nowakowski، در همین راستا گفت:

در پاسخ به سوال حول بسته‌های گسترش‌دهندۀ بیشتر برای Cyberpunk، تصمیم گرفته‌ایم تا یک گسترش‌دهندۀ بزرگ برای این بازی بسازیم که قرار است از تمام توانایی‌های کنسول‌های نسل جدید بهره ببرد.

با این وجود، ما کاملاً به توسعۀ بیشتر آی‌پی Cyberpunk، فراتر از این بستۀ الحاقی به‌خصوص، پایبند هستیم. زمان و تلاش بسیاری برای ساخت این فرنچایز صرف کرده‌ایم و قطعاً خواستار آن هستیم که با ارائۀ داستان‌ها، تجربیات و محتویات تازه، چیزی که اکنون بنا شده است را گسترش دهیم؛ نه فقط در قالب بازی‌های ویدیویی. تا همین حد بسنده می‌کنم.

تبلیغات

بنابراین، در بحث گسترش‌دهنده‌ها، تنها یک بستۀ الحاقی بزرگ در کار خواهد بود، اگرچه که در آینده، موارد جدیدی (غیر از DLC) را خواهیم دید.

در اواخر فروردین‌ماه امسال، سی‌دی پراجکت اعلام کرد که این عنوان پس از عرضه، بیش از 18 میلیون نسخه فروش داشته است. نسخۀ نسل جدید این بازی در فوریه 2022 (بهمن 1400) انتشار یافت و این شرکت امروز دربارۀ این نسخۀ بازی گفت: «فروش خوبی را تجربه کرده است، خصوصاً نسخۀ کنسولی آن.»

سی‌دی پراجکت: فراتر از بستۀ الحاقی Cyberpunk 2077 به این فرنچایز پایبند خواهیم ماند

آپدیت Edgerunners بازی Cyberpunk 2077، که در همین چهارشنبه منتشر شد، قرار است آخرین آپدیت بزرگ نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان این بازی باشد.

این استودیو گفته است که عدم توسعۀ گسترش‌دهندۀ Phantom Liberty برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، «تصمیم سختی» برای آن‌ها بوده است. آن‌ها مجبور به اتخاذ چنین رویکردی هستند، چراکه اهداف در نظر گرفته شده برای این DLC، انتشار آن برای کنسول‌های نسل قبل را در بحث تکنولوژی با مشکلاتی روبرو می‌کند که می‌تواند تجربۀ بازی‌باز را به خطر بیندازد.

جدای از بازی‌ها، سی‌دی پراجکت رد از سال 2018 به تهیه‌کنندگی مجموعۀ انیمه‌ای Cyberpunk Edgerunners مشغول بوده که توسط استودیوی Studio Trigger، طراحی شده است و در 22 شهریور 1401 (13 سپتامبر 2022)، در نتفلیکس منتشر خواهد شد.

در جریان همین تماس شرکت، رئیس سی‌دی پراجکت، آقای آدام کیسینسکی (Adam Kiciński)، گفت که نسخۀ آپگرید شدۀ The Witcher 3: Wild Hunt همچنان برای انتشار در سال جاری برنامه‌ریزی شده است. همچنین، اذان کرد که انتظار دارد حماسۀ جدید Witcher، بیش از یک بازی را در بر بگیرد.

DARKSIRENCorvoChris redfieldainzKHEDER_Pro_GamerAlbertmeysambJin sakaiInvisible bearded userعمو فیل کبیرLonesome guyPayaCastمتینsamulvahid gamerعلیsefirot2011ㄒ卄乇 Ҝ几丨Ꮆ卄ㄒ(Squatlatex(Old man editionMohsenj74more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا