هاست پرسرعت
بازی

شاید یک بازی جدید Ninja Gaiden توسط استودیوهای دیگر ساخته شود

شاید یک بازی جدید Ninja Gaiden توسط استودیوهای دیگر ساخته شود

یکی از قدیمی‌ترین فرنچایزهایی که مدت زیادی از آخرین نسخه‌ی آن می‌گذرد سری Ninja Gaiden است. حال استودیوی صاحب این آی‌پی یعنی تیم نینجا (Team Ninja) گفته که شاید شاهد بازگشت این سری با ساخت یک بازی جدید توسط استودیویی دیگر باشیم.

تیم نینجا امسال در قالب Wo Lang: Fallen Dynasty و Rise of the Ronin دو بازی جدید را معرفی کرد. بازی دوم که یک انحصاری پلی استیشن است در جریان آخرین رویداد State of Play معرفی شد. با این حال این استودیوی ژاپنی در مصاحبه‌ای جدید با VGC کمی بیشتر در مورد این دو بازی جدید و هم‌چنین فرنچایزهای قدیمی‌تر خود صحبت کرد.

در این مصاحبه کارگردان Nioh یعنی Fumihiko Yasuda گفت که از وجود چنین حمایتی برای آی‌پی Ninja Gaiden خوشحال است، اما بازگشت این سری به شرایط زیادی وابسته است. Yasuda گفت که باید به تعادلی بین خواسته‌های طرفداران برای ساخت بازی‌های جدید در این سری‌ها و توانایی‌های داخلی استودیو رسید. او گفت که تیم نینجا در حال حاضر متشکل از استعدادها و توانایی‌های خاصی است و باید دید که این توانایی‌ها به درد چه نوع عنوانی می‌خورند.

تبلیغات

سپس از Yasuda پرسیده شد که آیا حاضر به دادن آی‌پی Ninja Gaiden به یک استودیوی خارجی برای ساخت یک بازی جدید است یا خیر. Yasuda گفت که این ایده عالی به نظر می‌رسد و هم‌چنین یک تیم داخلی جوان‌تر هم می‌تواند وظیفه‌ی ساخت یک بازی جدید Ninja Gaiden را بر عهده بگیرد. البته او خاطرنشان شد که باید از مناسب بودن تیم یا استودیوی مذکور برای سری Ninja Gaiden مطمئن شد.

Ninja Gaiden یکی از قدیمی‌ترین سری‌های حاضر حاضر بازی‌های ویدویی به شمار می‌رود. اولین بازی این فرنچایز در سال 1988 و بر روی کنسول NES منتشر شد. این بازی با عرضه‌ی یک بازی اکشن سه-بعدی بر روی ایکس باکس در سال 2004 به محبوبیت در غرب رسید. یکی از آخرین نسخه‌های این فرنچایز Ninja Gaiden 3: Razor’s Edge بود که بر روی کنسول Wii U منتشر شد.

AXEL STONELonesome guymatrix4221489mahdi12345Skyrim : The Elder Scrolls Vmeysambامیر حسینBehzaaadEl Diablo

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا