هاست پرسرعت
بازی

شایعه: اطلاعاتی از بازی بعدی Tomb Raider منتشر شد

شایعه: اطلاعاتی از بازی بعدی Tomb Raider منتشر شد

افشاگری با نام کالین موریاتی (Colin Moriarty)، به‌تازگی ادعا کرده که توانسته به اطلاعاتی از داستان بازی بعدی Tomb Raider دست یابد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

اوایل امسال تأیید شد که نسخه‌ی بعدی فرنچایز Tomb Raider توسط استودیوی کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics)، در دست توسعه قرار دارد، اما اطلاعات بسیار کمی از داستان و جهان بازی آن به اشتراک گذاشته شد. حالا ممکن است جزئیات بیشتری از آن دریافت کرده باشیم. در آخرین قسمت پادکست Sacred Symbols، افشاگر پاره‌وقت، کالین موریاتی ادعا کرد که توانسته به اسکریپت ناتمامی از نسخه‌ی بعدی Tomb Raider که برای استخدام صداپیشه‌ها استفاده شده است دست یابد.

طبق گفته‌های موریاتی، نام رمز بازی جدید، Jawbreaker است و شاهد لارا کرافت (Lara Croft) بزرگ‌تر و باتجربه‌تر خواهیم بود (ظاهراً این شرکت به دنبال یک خانم اهل انگلیس ورزشکار، 30 ساله با قدّی در حدود 170 سانتی متر برای صداگذاری لارا و احتمالاً انجام موشن کپچرهای او است).

از قرار معلوم، بازی دارای لحنی پایه خواهد بود و عناصر فانتزی نیز جزوی از آن هستند؛ و جالب است که به نظر می‌رسد حرفۀ کاری لارا دچار تغییراتی شده و از عنوان حمله به مقبره‌ها به «حفاظت» از سازه‌های باستانی متمایل شده باشد.

تبلیغات

در بحث خود داستان، مشکلات پدری لارا پشت سر گذاشته شده‌اند، ولیکن اکنون لارا به نحوی یک سلبریتی تلقی می‌شود و باید با تنهایی و انزوایی که گاهی اوقات از آن ناشی می‌شوند، دست و پنجه نرم کند. با این وجود، او همچنین الهام‌بخش نسل جدیدی از مهاجمان مقبره (Tomb Raiders) جوان‌تر است. کسانی که در زمان پیدایش یک فاجعه‌ی جهانی عظیم دیگر، به همراهی او خواهند آمد.

البته نمی‌توان اطمینان زیادی به موارد فوق داشت، زیرا موریاتی سابقه‌ی چندان خوبی ندارد، اما باز هم باید گفت که او ادعا کرده به اسکریپت استخدام صداپیشگان دست یافته است. در همین حال، افشاگر دیگری نیز با اشاره به وجود عناصر وحشت دلخراش در بازی، به شایعات این عنوان افزود.

DARKSIRENM.MT🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉snowgirlTlou part 2 game of the centuryvahid gamerPaprikaInvisible bearded userهادی صفاییRezag1علی غروبیmeysambRyderAQUARIUSAhmad_TRامیر گیمرکاپیتان لیوای (جلاد تایتان ها)💫Mohsenj74,tarnishedo0ashil0oگیمری عادیmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا