هاست پرسرعت
بازی

شایعه: ایکس باکس برای تصاحب ناشران بزرگ ژاپنی مذاکره می‌کند

شایعه: ایکس باکس برای تصاحب ناشران بزرگ ژاپنی مذاکره می‌کند

به گفته‌ی جف گراب (Jeff Grubb) و سایر اعضای رسانه‌ی Giant Bomb، مذاکرات مایکروسافت (Microsoft) برای تصاحب ناشران بزرگ ژاپنی در جریان است.

آنطور که به نظر می‌رسد، ایکس باکس قصد دارد به رشد خود در ژاپن ادامه دهد. نمایش این شرکت در رویداد توکیو گیم شو 2022 (Tokyo Game Show) نیز اثباتی بر این مدعاست، زیرا طی آن شاهد انتشار اخباری چون اضافه شدن Ni No Kuni به سرویس گیم پس (Game Pass) بودیم. اکنون، گزارش جدیدی در همین راستا منتشر شده است.

جف گراب و سایر اعضای پادکست رسانه‌ی Giant Bomb که Giant Bombcast نام دارد، در جدیدترین قسمت آن به برنامه‌ی مایکروسافت برای این کشور می‌پردازند. به گفته‌ی آن‌ها، علی رغم آنکه قرارداد خرید اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) هنوز نهایی نشده است، مذاکراتی میان مایکروسافت و ناشران بزرگ ژاپنی بر سر تصاحب احتمالی آن‌ها در جریان است.

یکی از اعضای این رسانه در صفحه‌ی توییتر خود که PostUp-bbb نام دارد، بخشی از این قسمت را منتشر کرد و نوشت:

تبلیغات

مایکروسافت بزرگ‌ترین ناشران ژاپن و استودیوهای کوچک‌تر آن را هدف قرار داده است. فیل اسپنسر (Phil Spencer) و ساتیا نادلا (Satya Nadella) به وضوح بیان کرده‌اند که برای ادامه‌ی کار گیم پس، از خرید استودیوها، ناشرها و محتوای جدید دست بر نخواهد نداشت.


PostUp-bbb

ویدیوی منتشرشده در ادامه قابل مشاهده است:

دانلود

شایان ذکر است که مایکروسافت با خرید شرکت بتسدا (Bethesda) یک استودیوی ژاپنی به نام تانگو گیم ورکز (Tango Gameworks) را در اختیار گرفته بود. آخرین ساخته‌ی این استودیو یعنی Ghostwire: Tokyo در انحصار پلی استیشن 5 قرار دارد. البته، با توجه به عرضه‌ی دیگر انحصاری زمانی این کنسول یعنی Deathloop برای ایکس باکس، انتظار می‌رود که این عنوان نیز در مارس 2023 به ایکس باکس بیاید.

تا کنون اخبار دیگری از شایعات مذکور منتشر نشده است. به هر صورت اما، می‌توان مطمئن بود که ایکس باکس به کشور ژاپن اهمیت می‌دهد و تصمیمات آینده‌ی این شرکت در راستای استفاده از توانایی‌های بالقوه‌ی آن خواهد بود.

DARKSIRENKurosmeysambZahragamer2Omid_FshAhmad_TR❤GOD OF WAR❤علیarmanvahid gamerjohn117Tlou part 2 game of the centuryEllie MillerHasan0930Shark Gamermahdi12345UMK3Arkhamجیم خالی بند «رقیب گیمپس نمیدیم🤡»The Outsidermore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا