هاست پرسرعت
بازی

شایعه: بازی Avatar: Frontiers of Pandora در نوامبر 2022 منتشر می‌شود

شایعه: بازی Avatar: Frontiers of Pandora در نوامبر 2022 منتشر می‌شود

اخیرا شایعاتی در سطح فضای مجازی منتشر شده که خبر از انتشار بازی Avatar: Frontiers of Pandora در تاریخ 18 نوامبر سال 2022 برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5، پلتفرم PC و سرویس استدیا می‌دهد.

شایعات جدید خبر از این می‌دهند که بازی Avatar جدید یوبی‌سافت (Ubisoft) یعنی Avatar: Frontiers of Pandora قرار است در جریان ماه نوامبر سال جاری منتشر شود. این شایعات توسط تام هندرسون (Tom Henderson)، یکی از منابع داخلی با اعتبار دنیای بازی‌های ویدیویی، بر روی وبسایت Exputer منتشر شده‌اند. هندرسون مدعی شده که منابع او تاریخ عرضه‌ی بازی را 18 نوامبر اعلام کرده‌اند.

در صورت درست بودن این شایعات، عرضه‌ی بازی Avatar: Frontiers of Pandora در تاریخ 18 نوامبر آن را در میان تعدادی از بازی‌های بزرگ دیگر که در این فصل منتشر می‌شوند قرار می‌دهد. این تاریخ عرضه هم‌چنین بازی را نزدیک به اکران فیلم بعدی Avatar یعنی Avatar: The Way of Water قرار می‌دهد. این فیلم در ماه دسامبر سال 2022 اکران خواهد شد.

پلتفرم‌های مقصد بازی Avatar: Frontiers of Pandora کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس، پلتفرم PC و سرویس استریم گوگل استدیا هستند. با توجه به وجود Ray-Tracing در بازی Avatar: Frontiers of Pandora بر روی تمام پلتفرم‌های موجود، خبری از عرضه‌ی آن برای کنسول‌های نسل هشتمی نیست. هم‌چنین برای تجربه‌ی بازی بر روی PC به یک کارت گرافیک آماده‌ی Ray-Tracing نیاز دارید.

O2meysambmasoud pc gamer (starfield edition)Invisible bearded userSquatlatex2مرد بدون نام@alistarvitto corleoneEl DiabloMohsenj74امیر گیمر

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا