هاست پرسرعت
بازی

اطلاعات جدیدی از فیلم Extraction 2 منتشر شد

اطلاعات جدیدی از فیلم Extraction 2 منتشر شد

جو روسو که وظیفه نویسندگی فیلم Extraction را بر عهده داشت، اظهار کرده که دنباله آن از لحنی کاملاً متفاوت بهره خواهد برد.

در سال 2020 بود که کمپانی نتفلیکس فیلم Extraction را به کارگردانی سم هارگریو (Sam Hargrave) و نویسندگی جو روسو (Joe Russo) از طریق سرویس خود منتشر کرد؛ اثری در ژانر اکشن با هنرنمایی کریس همسورث (Chris Hemsworth) که با استقبال گسترده‌ای از سوی مردم روبرو شد و به همین دلیل ساخت دنباله آن سریعاً در دستور کار قرار گرفت.

در جریان تور تبلیغاتی تازه‌ترین اثر سینمایی نتفلیکس به نام The Gray Man بود که نویسنده این اثر در مصاحبه با خبرگزاری کولایدر اطلاعات جدیدی را حول محور این فیلم منتشر کرد.

طبق صحبت‌های جو روسو، از فیلم قبلی تنها این کریس همسورث خواهد بود که به عنوان یک ویژگی آشنا در دنباله Extraction حضور خواهد داشت؛ این بدین معنا خواهد بود که ما با یک اثر کاملاً متفاوت روبرو هستیم که هیچ شباهتی با فیلم نخست ندارد.

محصولی که قرار است تا به مخاطبین ارائه دهیم، نسبت به Extraction 1 بسیار متفاوت خواهد بود و این موضوعی هیجان‌انگیز می‌باشد. دنباله‌ای که در نقطه دیگری از جهان به وقوع پیوسته و از لحن کاملاً متفاوتی برخوردار می‌باشد. همسورث در نقش خود بسیار جا افتاده و برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر از Extraction 2 هیجان زیادی داریم.

بنا به گفته‌های او، این دنباله نه تنها در یک مکان کاملاً جدید و سردسیر بهره برده است، بلکه وقایع تازه‌ای را نیز روایت می‌کند. یکی از ویژگی‌های فیلم اول صحنه‌های اکشن بسیار هیجان‌انگیز آن بود؛ مخصوصاً صحنه‌ای 12 دقیقه‌ای که با واکنش مثبت حضار مواجه شده بود. حال طبق گزارشات منتشر شده، طرفداران این فرنچایز جدید کمپانی نتفلیکس باید منتظر صحنه‌های اکشن دیوانه‌وارتری در دنباله آن باشند.

علی‌رغم این که فیلم‌برداری Extraction 2 در ماه آوریل به پایان رسیده، اما تاکنون هیچ تاریخ انتشاری برای آن در نظر گرفته نشده است.

منبع: کولایدر

DARKSIRENعلیcrystal skymeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا