هاست پرسرعت
بازی

شایعه: بازی Sonic Frontiers بر روی سوییچ 720p/30 FPS خواهد بود

شایعه: بازی Sonic Frontiers بر روی سوییچ 720p/30 FPS خواهد بود

این طور که به نظر می‌رسد رویداد Tokyo Game Show 2022 حاوی اطلاعات جدیدی در رابطه با نرخ فریم و وضوح تصویر بازی Sonic Frontiers بر روی پلتفرم‌های مختلف بوده است.

Sonic Frontiers یکی از بازی‌های شرکت سگا (SEGA) در رویداد Tokyo Game Show امسال بود. با توجه به انتشار این بازی پلتفرمینگ جهان باز در چند هفته‌ی آینده، انتظار می‌رود که اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود. حال به نظر می‌رسد که اخیرا وضوح تصویر و نرخ فریم این بازی بر روی پلتفرم‌های مختلف فاش شده است.

به گفته‌ی کاربر tadanohi در توئیتر، توسعه‌دهنده‌ی Sonic Frontiers تایید کرده که این بازی بر روی پلی استیشن 5 با وضوح تصویر 4K و نرخ فریم 30 اجرا می‌شود، اما یک گزینه‌ی 1080p/60 FPS هم در دسترس خواهد بود. انتظار می‌رود که بر روی ایکس باکس سری ایکس/اس هم شاهد گزینه‌های مشابه‌ای باشیم.

تبلیغات

بر روی پلی استیشن 4 این بازی با نرخ فریم 30 و وضوح تصویر 1080p اجرا خواهد شد. بار دیگر می‌توان انتظار اهداف مشابه‌ای را از کنسول ایکس باکس وان داشت. در همین حال ظاهرا قرار بر روی سوییچ قرار است شاهد هدف قرار گرفتن نرخ فریم و وضوح تصویر 720p/30 FPS باشیم. البته باید گفت که این اعداد هنوز توسط سگا رسما تایید نشده‌اند.

بازی Sonic Frontiers در تاریخ 17 آبان 1401 (8 نوامبر 2022) برای پلی استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.

امیر حسینZahragamer2DARKSIRENsnowgirlZ2656متینvahid gamermeysambsamsaliheAmirhossein(بازرس)Chris redfieldStar Fireتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)Ezio Auditore da Firenze

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا