هاست پرسرعت
بازی

شایعه: خط اصلی داستان God of War Ragnarok حدود 20 ساعت به طول می‌انجامد

شایعه: خط اصلی داستان God of War Ragnarok حدود 20 ساعت به طول می‌انجامد

بر اساس یک گزارش جدید، خط اصلی داستان بازی God of War Ragnarok درست به اندازۀ نسخۀ 2018 است. همچنین، محتویات اضافی زیادی نیز برای تجربه وجود خواهد داشت.

سطح انتظارات گیمرها از بازی God of War Ragnarok بسیار بالا است و هر چه به روز انتشار نزدیک می‌شویم، طرفداران کم‌طاقت‌تر می‌شوند. از سوی دیگر، ما نمی‌دانیم که آیا یک State of Play به این بازی اختصاص خواهد یافت یا خیر، اما شایعه‌ها و گزارش‌ها حول بازی‌های ویدیویی همیشه وجود دارند.

تبلیغات

خبرنگار و منبع داخلی مشهور صنعت گیم، تام هندرسون (Tom Henderson)، در یک گزارش جدید اعلام کرد که بازی God of War Ragnarok حدود 40 ساعت به طول می‌انجام که 20 ساعت آن به خط اصلی داستان و 20 ساعت دیگر به ماموریت‌های جانبی اختصاص خواهد داشت. بر اساس جزئیات فاش شده، خط اصلی داستان 3.5 ساعت و ماموریت‌های جانبی حدود 1 ساعت کات‌سین خواهند داشت. البته، میزان ساعات مورد نیاز برای به پایان رساندن یک بازی ویدیویی به پلیر و استایل بازی کردن او بستگی دارد، اما آمار تهیه شده به صورت میانگین بوده و تمامی شاخص‌ها در حالت نورمال قرار داشته‌اند.

اگر این گزارش صحت داشته باشد، خط داستانی God of War Ragnarok دقیقاً به اندازۀ نسخۀ 2018 خواهد بود، در حالی که محتویات جانبی دو برابر آن است.

گیمری عادییوهانDARKSIRENoskolM.MTmeysambZahragamer2ArthurAmir Ringomahdi12345KinorasasaKHEDER_Pro_GamerEllie TerminatorInvisible bearded userCapitanعمو فیل کبیرvahid gamerOld blacksmithجیم رایان هستم یک حقیر واقعی (خرید اکتیوژن باید لغو بشه}کاکاسنگیmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا